OS X på ekstern firewiredisk?
Fra : Michael Petersen

Dato : 26-06-02 17:24

Hej gruppe

Jeg synes ikke jeg har haft plads på min bærbare til OS X, men nu har jeg så
(af andre årsager) anskaffet mig en ekstern firewiredisk og mit spørgsmål
til jer er derfor om jeg kan installere X på den og starte op derfra - og
vil det køre uden problemer?

Jeg vil stadig gerne bevare muligheden for at køre 9.2 når jeg ikke har den
eksterne disk med mig (den bærbare er i øvrigt en 400 mhz Pismo med 320 MB
ram).

Mvh, Michael Petersen

Fra : Michael Horn

Dato : 26-06-02 19:55

Michael Petersen <michael@cybersites.dk> wrote:

> [...]
> eksterne disk med mig (den bærbare er i øvrigt en 400 mhz Pismo med 320 MB

Hej Michael Det kører bare derudaf, bruger selv en maxtor 40 Gb FW HD -
denne kan både afvikle x + 9.2 også på kryds fx OSX via extern og starte
Classic op på din Pismo.

--
Med Venlig Hilsen
Michael Horn

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-06-02 07:47

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Hej Michael Det kører bare derudaf, bruger selv en maxtor 40 Gb FW HD -
> denne kan både afvikle x + 9.2 også på kryds fx OSX via extern og starte
> Classic op på din Pismo.

Super! Tak for det.