Maps til GTA3? Hvor?
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-06-02 08:03

Hej,

Jeg har ledt og ledt på nettet efter maps til GTA3. Altså
oversigskort hvor man kan sidde og se de forskellige steder man
besøger. Er der virkelige ingen steder det kan hentes?

--
Palle

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 26-06-02 09:06

"Palle Hans Jensen" <palle@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har ledt og ledt på nettet efter maps til GTA3. Altså
> oversigskort hvor man kan sidde og se de forskellige steder man
> besøger. Er der virkelige ingen steder det kan hentes?

I manualen er der kort + der ligger et selvstændigt kort, i kassen til
spillet.

Det er ikke særligt svært, at få øje på dem ; Man skal bare åbne æsken..

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-06-02 09:25

Thomas Mouritsen wrote in news:afbslt$jih$1@sunsite.dk:

> I manualen er der kort + der ligger et selvstændigt kort, i
> kassen til spillet.
>
> Det er ikke særligt svært, at få øje på dem ; Man skal bare åbne
> æsken..

Sorry. Jeg HAR købt spillet og jeg HAR betalt spillet. Kan man dog
ikke bare en gang imellem antage at ikke ALLE stjæler og
piratkopierer!? Thanks for nothing.

Men vi sidder på arbejdet og vil gerne sammenligne missioner, og
snakke om hvor vi har været og hvor tingene ligger. Jeg kan godt selv
scanne kortet i æsken (selvom der er besværligt i en A4 scanner), men
ville da synes det var oplagt at det lå et sted på nettet.

--
Palle

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-06-02 09:31

Palle Hans Jensen wrote in

> Jeg kan godt selv scanne kortet i æsken (selvom der er besværligt i
en A4 scanner)

Desuden er kortet i æsken ikke særlig detaljeret. Der mangler en
masse veje m.m.

--
Palle

Fra : Klitgaard

Dato : 26-06-02 10:08

> [...]

> scanne kortet i æsken (selvom der er besværligt i en A4 scanner), men
> ville da synes det var oplagt at det lå et sted på nettet.

Har postet "GTA3 Maps" i dk.binaer.

--

....Klitgaard

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 26-06-02 10:14

Klitgaard wrote in

> Har postet "GTA3 Maps" i dk.binaer.

Tusind tak..

--
Palle

Fra : Emilio

Dato : 26-06-02 16:07

> Har postet "GTA3 Maps" i dk.binaer.

Fint, hvilken newsserver har du postet dem i?

Mvh

Emil

Fra : Kasper

Dato : 26-06-02 16:08