Erfaring med Pergotime søges
Fra : Jinnie Laursen

Dato : 25-06-02 19:48

Hejsa.....
Jeg har for en lille 12 dages tid haft mens, og begyndte så på
Pergotime.....
jeg havde faktisk ikke rigtig nogen bivirkninger andet end ondt i hovedet,
men i dag begyndte jeg at små-bløde.....Hvad er nu det????
Har aldrig blødt når jeg fik æggeløsning, men har på den anden side ikke
haft æggeløsning i mere end 3 år nu (pga. p-piller).....Hvad sker der...er
så forvirret for mine menser har været massivt forsinket i de sidste 5
måneder (ca. 1½ månede forsinket hver gang).
derud over.....hvor mange af jer er blevet gravid efter pergotime? er i gang
med 1 omgang pergotime og håber det er første og sidste gang.....men som
sagt "Håbet er lysegrønt".
Knuz Jinnie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 25-06-02 20:47

Jinnie Laursen <bobo@alf-bobo.dk> wrote:
> [...]
> i gang med 1 omgang pergotime og håber det er første og sidste
> gang.....men som sagt "Håbet er lysegrønt".

øhhh undskyld jinnie men det kan godt være jeg spørger dumt... hvad er
pergotime???

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 25-06-02 21:50

> øhhh undskyld jinnie men det kan godt være jeg spørger dumt... hvad er
> pergotime???
>
> --
> knus sabina

Pergotime er Æggeløsnings fremmende hormoner.....(damn langt ord)...
Knuz Jinnie

Fra : Kat

Dato : 26-06-02 15:48

"Jinnie Laursen" skrev:

> Hejsa.....

Hejsa Jinnie

> [...]
hovedet,
> men i dag begyndte jeg at små-bløde.....Hvad er nu det????

Hvor meget bløder du? Plet eller sådan rigtig mens?

> [...]
er i gang
> med 1 omgang pergotime og håber det er første og sidste gang.....men

Jeg tror, at jeg har skrevet min historie til dig, men du får den da
lige igen
Jeg fik i dec. Perlutex (menses fremmende piller) og fik så Pergotime
på 3 dagen i 5 (?) dage. Det var min egen læge som ordinere pillerne,
og dermed blev jeg ikke scannet undervejs for at observere effekten,
som man gør på fertilitetsklinikkerne.
Jeg nåede kun at få denne ene omgang piller, så var jeg gravid og har
termin 1. oktober. Så jeg slap let over det
En af mine veninder er igang i øjeblikket med Pergotime via en
fertilitetsklinik. Det havde ikke den store effekt på hende den første
gang, så nu skal hun på sprøjten istedet næste gang.
Det var mine erfaringer, men jeg kan da anbefale dig at gå ind på
netdoktor.dk under debatter - barnløse uden behandling eller PCO. Her
sidder en masse kloge kvinder klar til at støtte og vejlede.
--

/kat
---

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 26-06-02 21:56

Hej Kat....
Jeg har simpelthen fået mens igen, troede først det var pletblødninge....men
nej......det render af mig......jeg er ikke rigtig generet af det, har
faktisk kun hovedepine og det kan også skyldes vejret......
jeg plejer at lide meget af Acne og mens smerter.....de er der bare
ikke.....
Jeg syntes bare det er underligt at jeg en uge efter jeg tog pergotime
begynder at bløde igen.....faktisk på min 13 dag i perioden........
Knuz Jinnie