Danone Youghurt - Den orange ?
Fra : Morten Simonsen

Dato : 24-06-02 18:32

Hejsa
De fleste af jer har vel set de der små Danone Youghurt, hvor man køber 6
små bægre, med Gul, Rød, og Orange (dem de reklamere med at man også kan
sætte en pind i, og bruge som is)

Der skulle vel ikke være en der ved om det er muligt at købe den orange
(appelsin) i større mængder, eller måske selv lave en hvor smagen er
identisk....for dem er jeg ret vild med :)

MVH Morten

Fra : Kristina Andreassen

Dato : 24-06-02 20:21

Jeg køber dem tit til min søn. Den orange er god, men er det ikke abrikos??
Det mener jeg da...???????

- kristina andreassen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-06-02 21:03

Morten Simonsen skrev:

> [...]
> orange [Danone Youghurt] (appelsin) i større mængder, eller måske
> selv lave en hvor smagen er identisk....for dem er jeg ret vild

Jeg tror at den orange Danone er abrikos, ikke appelsin. Men vi
kan mødes på halvvejen, for hvis jeg skulle lave den selv, ville
jeg blande kvark eller friskost (fromage frais) med Ribenas abrikos-
appelsin-drik.

// Klaus

Fra : Rune Laursen

Dato : 25-06-02 10:19

Morten Simonsen wrote:

> [...]
> (appelsin) i større mængder, eller måske selv lave en hvor smagen er
> identisk....for dem er jeg ret vild med :)

Er de ikke beriget med vitaminer o.a. godt ?

http://www.fi.dk/presse/faktaartikler/vitaminermineraler/

Rune