Nåleleje til 12mm polini krumtap
Fra : freeman

Dato : 24-06-02 18:08

Jeg har et spørgsmål og håber at i kan hjælpe mig.
Min ven har en polini krumtap med 12mm krydsspind. og han kører nu med en
eurocylindro 47,6 med 12mm krydsspind.
Men nu vil han gerne have en ny cyinder på (athena evo med flat stempel og
topstyk) og på det sæt er det 10mm krydsspin. den eneste måde han kan få
sættet på er ved at beholde det gamle stempel og topstykke, og kun skifte
cylinderen ud. MEN nu kommer spørgsmålet så kan man få et nåleleje som er
12mm udenom og passer i polini krumtappen12mm men som så bare har indvendige
mål (10mm) så den passer på 10mm cylindere.

Håber at i kan hjælpe mig hurtigst muligt.
På forhånd mange tak..

Fra : Michael Thomsen

Dato : 25-06-02 10:14

Hej

Snak med firmaet som levere athena evo, jeg er 100% sikker på at de også har
stempler med 12mm krydspind. Mange stempler kan bruges på andre modeller.

Mvh Michael