Skadefryd er en grim ting
Fra : Jakob Schmidt

Dato : 24-06-02 12:07

men jeg morede mig kongeligt over Michael Bos anmeldelse af Andrea Boccelli
på Århus Stadion i Politiken i dag.

--
Jakob

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 24-06-02 12:14

Jakob Schmidt skrev:

> men jeg morede mig kongeligt over Michael Bos anmeldelse af Andrea Boccelli
> på Århus Stadion i Politiken i dag.

Kan du citere lidt af den? Pga. budstrejken får jeg ikke leveret
Politiken i øjeblikket.

Fra : Søren Blom

Dato : 24-06-02 12:59

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.email@eksempel.dk> skrev

> Kan du citere lidt af den? Pga. budstrejken får jeg ikke leveret
> Politiken i øjeblikket.

Prøv at kik på http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=1 der kan du som
abbonnemt læse hele avisen i PDF format.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jakob Schmidt

Dato : 27-06-02 12:14

Jakob Schmidt <sumus@aut.dk> writes:

> men jeg morede mig kongeligt over Michael Bos anmeldelse af Andrea Boccelli
> på Århus Stadion i Politiken i dag.

Tjah - M. Bo kan i dag i samme publikation berette, at anmeldelsen har
resulteret i, at han er lagt for had blandt verdens myriader af
Boccellielskere. Jeg har ikke avisen hos mig, så jeg kan ikke citere, men
de brokker af e-mails, han citerer, er på en gang skræmmende og
usandsynligt morsomme.

Skræmmende fordi stupiditeten og manglen på konsistent tankevirksomhed
er afgrundsdyb, morsomme fordi det nu en gang er sjovt, når folk gør
sig fuldkommen til grin - også verbalt.

Ja, og så er der selvfølgelig et interessant kulturelt perspektiv i sagen
- noget med at kritik af det platte og vulgære ikke længere er god tone.

Jeg kender ikke nok til Boccelli til sagligt at kunne bakke M. Bos kritik
op - men han har min fulde opbakning til at give udtryk for sin efter
bedste evne seriøse og ærlige vurdering i avisen. I øvrigt har han
utvivlsomt ret.

--
Jakob