hvor mange fisk
Fra : Jesper Laursen

Dato : 23-06-02 22:33

Jeg er ved at indrette et 6-kantet akv på 63. L.
Og så er spørgsmålet hvor mange fisk kan jeg proppe ned i det.
Jeg havde tænkt mig: 10-15 rød neon , 1 kuhliål og 1 siamesisk algeæder, er
det for meget ???
__________________________________________________________________ Tazz
ICQ#: 12145418 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Jeannette

Dato : 23-06-02 22:51

"Jesper Laursen" skrev :
> [...]
> Og så er spørgsmålet hvor mange fisk kan jeg proppe ned i det.
> Jeg havde tænkt mig: 10-15 rød neon , 1 kuhliål og 1 siamesisk algeæder,

Nej, det tror jeg da ikke det er.
Jeg har et på same størrelse og jeg har da 4 black molly, 5 plattyer, 3
rødnæser, 5 barber, en sugemalle og tre andre små fisk, jeg ikke lige kan
huske, hvad er for nogle og så en hulens masse snegle. Det går fint og flere
af mine fisk er større end neonfisk

Jeannette

Fra : Carsten Gall

Dato : 23-06-02 23:23

Jeannette <nette98@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1642ff$0$14580$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> er
>
> Nej, det tror jeg da ikke det er.

Men det tror jeg!
Et er at de kan være der, men om de også trives er en anden sag!

Jeg synes du skal finde nogle andre fisk til erstatning for de røde neon,
og kun ca 1/3 af dem
istedet! Et 63 liters er jo ikke lige frem et stort akvarie.

Carsten

Fra : Jeannette

Dato : 25-06-02 00:45

"Carsten Gall" skrev
> Men det tror jeg!

Jamen mine trives da fint??? Hvor mange må man så have?

Jeannette