Monolog - dansk electronica?
Fra : Tue Thorvaldsen

Dato : 22-06-02 20:47

Har nogen ide til dansk electronica? Der er vidst noget der er ret
godt, også udover de kendte som Future3 og Bjørn Svin.

Jeg har for nyligt hørt i radioen (P3) et nummer med nogen der hed
'Monolog'. Det var ret fedt! Sådan lidt skævt med jazzede elementer..
Er der nogen der ved noget om det (hp el.lign.)? Når man søger på
'monolog' får man MANGE referencer!

Tak for hjælpen

Hilsen Tue 2ben

Fra : dennis og ellen

Dato : 22-06-02 21:53

Hey Tue

Tjek www.bitreactor.dk (monolog website)

/Dennis

Fra : Tue Thorvaldsen

Dato : 23-06-02 20:33

Hej Dennis,

Tak for svar Til andre interreserede kan jeg sige hvad jeg
fandt...

Monologs egen hjemmeside hedder som sagt http://www.bitreactor.dk, men
her er ikke så meget at hente... Selskabet hedder Tender Productions
(http://www.tenderproductions.dk), og har nogle mp3'er liggende. Man
kan også købe monolog on-line hos vibrashop
(http://www.vibrashop.com), så.. dig in!! Der er noget at hente

Kender nogen andet interressant fra den danske electronica undergrund?

::Tue 2ben

Fra : dennis og ellen

Dato : 24-06-02 08:49

Hej Tue

Du kunne evt. suse ind på http://www.frequentlyasked.dk/ Igen noget dansk
electronica der hér primært produceres på gammelt analogt udstyr. Rigtig
dejlig lyd
Du kan også forsøge dig med http://www.systemf3.com/ hvor der ligger nogle
numre af bla. Opiate og Future 3.
Så har du lidt at lytte på!