Filemaker 5.5 inkompatibel med OS 10.1.4(/~
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 22-06-02 16:40

Efter jeg opdaterede til OS X 10.1.4 (og nu 10.1.5) er 'toolbaren'
forsvundet i Filemaker Pro 5.5.

Jeg har for nyligt formateret hd'en og geninstalleret OS X + opdateringen
til 10.1.5 og alle programmer, men 'toolbaren' er stadig væk - og
menupunktet "View" -> "Toolbars" er bare gråt/inaktivt?!

Hvad er der galt?

Jeg kører OS X 10.1.5 på en iBook 600/384.

--
mojn, Jesper

j m f i n k (at) m a c . c o m

Fra : Michael Horn

Dato : 22-06-02 16:53

> [...]
> menupunktet "View" -> "Toolbars" er bare gråt/inaktivt?!
>
> Hvad er der galt?
>
> Jeg kører OS X 10.1.5 på en iBook 600/384.

Hej Jesper. Toolbaren er een af de ting FM endnu ikke har porteret til OSX.

Det er ikke din maskine der er noget galt med!

Hvis du ser på filemaker side står det der et sted, jeg ikke lige kunne
finde..

Mvh
Michael Horn

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 23-06-02 11:23

On 22/06/02 17:53, in article B93A69FE.19233%michaelhornNO@SPAMmac.com,
"Michael Horn" <michaelhornNO@SPAMmac.com> wrote:

> Hej Jesper. Toolbaren er een af de ting FM endnu ikke har porteret til OSX.

hmmm... jeg synes nu ellers at huske at den var der før jeg opdaterede til
10.1.4 (og senere 10.1.5). men det er nok bare fordi jeg er eksamensstresset
jeg ikke husker så godt... :-|

> Det er ikke din maskine der er noget galt med!

det er da altid noget

> Hvis du ser på filemaker side står det der et sted, jeg ikke lige kunne
> finde..

ok.

tak for svaret.

--