Et par spørgsmål....
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 21-06-02 16:14

Hejsa NG.

Håber der er nogen af jer der kan svare på følgende....

1. Jeg satte udstødning (Firebird) og et variomatic sæt på min Yahana BWS,
og så kom den ikke til at køre en skid hurtigere, tværdigmod et dårligere
optræk, hvad skyldes dette??
Er der måske en begrænser et eller andet sted??

2. Har i nogen erfaringer med "CPI - Hussar fl" (30), og hvad skal der gøres
for at de evt. kommer til at køre lidt stærkere???

Håber på lidt hjælp....

Kenneth Koustrup

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 21-06-02 19:10

Det er da klart du ik kom til at køre hurtigere med en firebird. En firebird
er kun beregnet til tunet scootere, dvs. det er et
eksplotionsudstødningsrør. Hvis du ingen tun har på så kan du ikke få det
til at virke ordentligt, og i værste tilfælde vil det kunne ødelægge din
moter hvis du kører med den uden tun.

Fra : Klaus G.

Dato : 21-06-02 21:05

> [...]
> til at virke ordentligt, og i værste tilfælde vil det kunne ødelægge din

Ødelægge ligefrem? Har jeg nu aldrig hørt. Anyway, hvis du smider et andet
rør på skal du skifte ruller i varioen...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-06-02 09:07

> [...]

gøres
> for at de evt. kommer til at køre lidt stærkere???

Med forrør fra en 45'er og pillet skive, render den ca 65 med et ok optræk..
Man kan vist få en del tun til dem!!
Min kammerat har en, de kører sq okay, men der er lidt billi kval over dem
:(

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie