Grand Prix 4
Fra : H. Hubbi

Dato : 21-06-02 14:14

Kan det være rigtigt at det ikke kan køre på en

PIII- 450@504 Mhz
Riva TNT2 m. 32 mb ram
256 ram

uden at hakke og køre vildt dårligt??? Selv når jeg har slået alt fra i
grafik options og køre i 640*480 !!!

Mvh.

Harske Hubbi

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 21-06-02 14:38

Spørg her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=58
der er en del kloge folk der bikser med at finde de bedst mulige
indstillinger.

Ifølge denne tråd:
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=33868&perpage=25&
display=&pagenumber=1
er det vigtigste vist at ændre fra default 32bit til 16 bit farver.
I den tråd findes også en længere diskussion af fordele og ulemper ved
F1-2002 & GP4

Mikkel

Fra : H. Hubbi

Dato : 23-06-02 22:53

tak for de gode links

H. Hubbi

Fra : JSDK

Dato : 24-06-02 07:36

Kloge tja på GPL og diverse måske, hehe. Tror det er bedre hvis du hitter
dem der ÆLSKER gp4 overalt på vor jord, her
http://dynamic2.gamespy.com/~hg/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=15 nogle
gode guides om hvordan får skidtet til i det mindste at levere fps nok,
endda en med copyright og alting :)

Der er andre GP freak sites men jeg kender dem ikke - du kan sikkert finde
dem på det forum. En del sikkert i gang med opdatering fra GP3. Hold øje,
der kommer nye baner, biler og sager. Det SKAL der sgu ellers har jeg smidt
429 kr væk ;) Tror det kan blive sjovt nok hen ad vejen - skal bane lige
tunes ind, drosles ned osv.