Ønsk mig tillykke...
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 20-06-02 18:31

.... har lige fået knallertkørekort, bestod til UG! Så nu skal der køres!

--
//Troels Plougmann Olsen
Feel free to contact me:

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-06-02 18:45

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> ... har lige fået knallertkørekort, bestod til UG! Så nu skal der
køres!

> --
> //Troels Plougmann Olsen
> Feel free to contact me:
> ICQ: 144144905
> Mail: puttitat@adslhome.dk
> --

Jeg vil hellere sige favel, for det er nu du begynder dine fejl, hvis du
tror du er verdensmester !

Kim Larsen

Fra : "H;P

Dato : 20-06-02 19:49

".: [d33p blu3] :." skrev i en meddelelse for at advare os andre ;)

> ... har lige fået knallertkørekort, bestod til UG! Så nu skal der
køres!

O oh, hvor det lige du boet ! .....anyhow....tillykke tror jeg, om du nu
bruge dit pap til noget fornuftigt, istedet for at lege _Brian_.
Køretøjet er en ?

H ; P
--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk el. http://falken.vikingdk.net
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310

Fra : DS

Dato : 20-06-02 20:28

MAN kan IKKE lege Brian på en scooter/knallert men kun FREDE

Fra : "H;P

Dato : 20-06-02 20:44

Hejsa´

"DS" skrev i en meddelelse
> MAN kan IKKE lege Brian på en scooter/knallert men kun FREDE

[opmærksomheds SNIP]

FREDE

Ja tak, lad det bare gå ud over katten ikk´ , kunne det ikke bare være
en Henning eller poul eller ? *any 1* ;-P

H ; P <Med en fornærmet kat......*se min røv, nu går jeg nu går jeg*>

Fra : Preuthun

Dato : 20-06-02 21:44

Kære Troels.

STORT TILLYKKE.
Det er dejligt at læse, at du har været opmærksom og læremen under
køreuddannelsen.
Jeg glæder mig over, at der nu kommer endnu en hensynsfuld og forsigtig
trafikant ud på vejene.
Nyd det, og pas godt på dig selv.

Venlig hilsen
Jan Preuthun

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 21-06-02 18:20

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> ... har lige fået knallertkørekort, bestod til UG! Så nu skal der
køres!

Ville lige fortælle, at biken er en Yamaha FS-1 4gears DX fra '79. Skinner
som var den ny! www.puttitat.dk/knallert <- billeder, sammen med div. andet.
Den er 100% lovlig nu, bortset fra et 12-tands foran (9 standard)

//Troels

Fra : "H;P

Dato : 21-06-02 22:41

Hejsa´
".: [d33p blu3] :." sagde dette i en glad sætning.......
> Ville lige fortælle, at biken er en Yamaha FS-1 4gears DX fra '79. Skinner
> som var den ny!

Lad nu være med at blive pustet omkuld af tolipiet ;-P........Gider altså
ikke bruger hverken min tid eller båndbredde på det bitcher´ ri :-/.

".: [d33p blu3] :." blev ved med at skrible.......
> Den er 100% lovlig nu, bortset fra et 12-tands foran (9 standard)

Så er der da ikke meget optræk ?, det burde da være bedre med at geare
bagerste !.

Hilsen

H ;P <Der håber ".: [d33p blu3] :." ikke bliver en smoothy6 nr 2 ;-P >

*mand hvor er jeg bare ond*

Fra : Preuthun

Dato : 22-06-02 19:14

Hej NG

Hvorfor skulle det være bedre at geare det bagerste?
Er det den der joke med, at tage en mejsel og hakke nogle tænder af det
bagerste - så knallerten både bliver hakket og gearet?
Hvis det ønskede udvekslings forhold kan opnås ved ændring af det forreste
tandhjul ville jeg personligt foretrække det, fordi kædeleddene derved
"knækkes" mindre i forhold til hinanden. Følgen heraf vil jeg forvente er
mindre transmissionstab.

Venlig hilsen
Jan Preuthun