Hej NG
Hvorfor skulle det være bedre at geare det bagerste?
Er det den der joke med, at tage en mejsel og hakke nogle tænder af det
bagerste - så knallerten både bliver hakket og gearet?
Hvis det ønskede udvekslings forhold kan opnås ved ændring af det forreste
tandhjul ville jeg personligt foretrække det, fordi kædeleddene derved
"knækkes" mindre i forhold til hinanden. Følgen heraf vil jeg forvente er
mindre transmissionstab.
Venlig hilsen
Jan Preuthun
"H;P<Falken>" <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:af06ob$e90$1@sunsite.dk...
> Hejsa´
> ".: [d33p blu3] :." sagde dette i en glad sætning.......
> > Ville lige fortælle, at biken er en Yamaha FS-1 4gears DX fra '79.
Skinner
> > som var den ny!
>
> Lad nu være med at blive pustet omkuld af tolipiet ;-P........Gider altså
> ikke bruger hverken min tid eller båndbredde på det bitcher´ ri :-/.
>
> ".: [d33p blu3] :." blev ved med at skrible.......
> > Den er 100% lovlig nu, bortset fra et 12-tands foran (9 standard)
>
> Så er der da ikke meget optræk ?, det burde da være bedre med at geare
> bagerste !.
>
> Hilsen
>
> H ;P <Der håber ".: [d33p blu3] :." ikke bliver en smoothy6 nr 2 ;-P
>
>
> *mand hvor er jeg bare ond*
> --
>
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk el.
http://falken.vikingdk.net
> hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
> Hvis Livet Ikke Er Sjovt...Hvorfor Griner Jeg Så ?<-
>
>