Suzuki FZ50 start problemer eller....
Fra : Jan Holm

Dato : 20-06-02 14:39

Hej

Kæresten er igang med at tage kørekort til bil. Imens
kommer hun omkring på en FZ50'er. Dvs. ikke ret meget
omkring. Problemet er at hun ikke kan starte den. Hun
har for mange år siden haft en hun sagtens kunne starte.

Hun kan stå og hugge i kickstarteren i en time uden den
starter. Jeg skal hugge 3 gange og så starter den. Hvad
kan man gøre således at den starter nemmere. Vi starter
begge med benzin vælgeren på "pri" Nu vil jeg forsøge med
et nyt tændrør men er der ellers noget at gøre ?

Hun har styr på det tekniske, chocker, "pri" ect. men hun
kan ikke kicke hårdt nok.

Mvh
Jan Holm

Fra : Allan Riise

Dato : 20-06-02 15:21

Jan Holm <audio@parkholm.dk> scribbled:
> [...]
> et nyt tændrør men er der ellers noget at gøre ?
>
> Hun har styr på det tekniske, chocker, "pri" ect. men hun

Be' hende om at sætte den i 2 gear, ta' koblingen, gå hurtigt, slippe
koblingen, og så ellers være klar til hurtigt at tage koblingen igen, eller
kaste sig op på dyret .. )

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : Henning Lund

Dato : 20-06-02 16:24

Allan Riise skrev:

> Be' hende om at sætte den i 2 gear,

Øh hvordan gør man det?

ta' koblingen,

Hvor sidder den?

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Gert Vest

Dato : 21-06-02 17:15

"Jan Holm" <audio@parkholm.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
Nu vil jeg forsøge med
> et nyt tændrør men er der ellers noget at gøre ?
>
> Mvh
> Jan Holm

God ide'
Den jeg havde var lidt hård ved tændrørene. Skulle skifte 1 - 2 gange om
året.

GV