stamceller
Fra : jensen

Dato : 19-06-02 00:00

hej

hvorfor bruger man ikke stamceller i dk .
Er det for det danske sundhedssystem er 100år bagud

jensen

Fra : Astrup

Dato : 18-06-02 22:54

Hva mener du???
Vi har jo stamseller allemulige steder. I knoglevarven....
Er det de stam celler som man tager fra små børns forhud eller?

Fra : jensen

Dato : 19-06-02 14:45

"Astrup" <mr_bean007@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hva mener du???
> Vi har jo stamseller allemulige steder. I knoglevarven....
> Er det de stam celler som man tager fra små børns forhud eller?

Man tag dem fra navlestengen på kvinder der vil donere , når man bruger
knoglemarven skal de passe 100% , og det skal det ikke med stamceller fra
navlestengen.

jensen

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 19-06-02 22:19

Kan se at du så det program om stam-celler.....
Blev meget overrasket over hvad de kunne udrette, bare af de ca. 10 ml blod
der er i en navlestreng.....de brugte jo ikke mere end ca. 1 ml til at
fjerne drengens Segl-celler.....
Ville til hver en tid donere mit navlestrengs blod når jeg får børn *SS*

Knuz Jinnie'

jensen <rail@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d108add$0$669$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : jensen

Dato : 20-06-02 04:34

"Jinnie Laursen" <bobo@alf-bobo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjerne drengens Segl-celler.....
> Ville til hver en tid donere mit navlestrengs blod når jeg får børn *SS*

ja , jeg fatter ikke at de ikke gør det her hjemme , jeg har fire børn og er
godt sur over man ikke kan det i dk , men hvad kan man også forvente af et
system der ikke køre som det skulle med alle de penge der bliver smidt i
røven på det .

jensen
20/6:2002 kl 1:27 far til en datter mere