Mangler titler... hjælp?
Fra : Mads Stetter

Dato : 17-06-02 10:09

Hej Alle

Først så søger jeg en ny sang hvor en lys kvinde stemme synger aii aii aii,
og det gør hun mange gange!

Nogen der kan tyde noget ud af det?

Og Så søger jeg navnet på den kunstner der laver musikken til danske bank
reklamer...,

--
Mvh Mads Stetter

Fra : Aston Villadsen

Dato : 17-06-02 10:19

On Mon, 17 Jun 2002 11:08:45 +0200, "Mads Stetter"
<m_stetter@hotmail.com> wrote:

>Hej Alle
>
>Først så søger jeg en ny sang hvor en lys kvinde stemme synger aii aii aii,
>og det gør hun mange gange!
>
>Nogen der kan tyde noget ud af det?

Det kunne være mange ting - hvilken stil/genre?

>Og Så søger jeg navnet på den kunstner der laver musikken til danske bank
>reklamer...,

Det er et remake af Radiohead - Everything in it's right place
Altså noget der lyder ligesom den ægte vare, men det er det ikke

Fra : -V-

Dato : 17-06-02 12:29

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev:

> Det kunne være mange ting - hvilken stil/genre?

Alt med Lene Siel....

-V-

Fra : Mads Stetter

Dato : 17-06-02 12:45

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse

> Det er et remake af Radiohead - Everything in it's right place
> Altså noget der lyder ligesom den ægte vare, men det er det ikke
>
> mvh

Ok, kan ikk lige nikke genkenende til det er noget fra radiohead!

De må da ha en kunstner som laver musikken til deres reklamer!?

De har jo lavet en del reklamer efterhånden...

MVH Mads Stetter

Fra : Mads Stetter

Dato : 17-06-02 12:48

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne være mange ting - hvilken stil/genre?

Det er sådan noget pop, hvor en fin kvindestemme synger det... Tror vist nok
det hitter for tiden!

Ret rytmisk så vidt jeg husker

Håber i kan hjælpe!

MVH MS

Fra : EnjoyNews

Dato : 17-06-02 11:08

Det kunne være den fra ESC 02...? Vindersangen, "I Wanna".

Heidi

Fra : Mads Stetter

Dato : 17-06-02 12:47

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det kunne være den fra ESC 02...? Vindersangen, "I Wanna".
>
> Heidi

Nej det er desværre ikk det... Øv

MVH Mads Stetter

Fra : Katsen

Dato : 17-06-02 13:33

Efter lang tids søgen fandt jeg på dette link:
http://www.radioviborg.dk/wazzup/event/fest2002/springfoto.htm noget der
kunne se rigtigt ud (ved nemlig godt hvad det er for en sang du mener, men
kender heller ikke hverken titel eller kunstner). Noget tyder på at de
hedder MILC og nummeret måske hedder "things that make me feel..." et eller
andet...

katsen

Fra : Andreas Holt

Dato : 18-06-02 16:34

> Først så søger jeg en ny sang hvor en lys kvinde stemme synger aii aii
aii,
> og det gør hun mange gange!
>
> Nogen der kan tyde noget ud af det?

Det kunne *meget* vel være: Sophie Ellis-Bextor - Get over you

Det er jeg faktisk næsten sikker på det er :)

mvh Andreas Holt

Fra : Mads Stetter

Dato : 20-06-02 22:41

"Andreas Holt" <andreas.holt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne *meget* vel være: Sophie Ellis-Bextor - Get over you
>
> Det er jeg faktisk næsten sikker på det er :)
>
> mvh Andreas Holt

LIGE den det er... Tak skal du have! .-)

MVH MAds Stetter

Fra : Kasper Aae

Dato : 18-06-02 16:52

<m_stetter@hotmail.com> wrote:

>Og Så søger jeg navnet på den kunstner der laver musikken til danske bank
>reklamer...,

"Blue States - Walkabout" blev brugt i den reklame, hvor der er en gut
der vader rundt i byen.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com