Dodo rekord? (SPOILER)
Fra : Emilio

Dato : 17-06-02 00:44

Hvad er jeres rekord i luften med Dodo'en (flyveren)?

Min er 11 sekunder, men læste i et tidligere indlæg en som havde 12 sekunder
som rekord. Poster jeres rekorder her, så jeg/vi kan få en idé om hvor længe
det faktisk er muligt at holde Dodo'en oppe.

11 sekunder - Emil

Fra : Emilio

Dato : 17-06-02 00:53

20 sekunder - Emil (Nåede lige akkurart fra Francis International runway
over vandet til Staunton Island!)

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 17-06-02 01:12

Emilio wrote:

> 20 sekunder - Emil (Nåede lige akkurart fra Francis International runway
> over vandet til Staunton Island!)

7 sekunder.

Mvh. Jacob.

Fra : Nis Deleuran

Dato : 17-06-02 07:29

> Hvad er jeres rekord i luften med Dodo'en (flyveren)?
Min bror gjorde det i 31 sek.

Fra : Nano**

Dato : 17-06-02 10:55

"Emilio" <emil@jensen.tf> skrev i en meddelelse
> [...]
længe
> det faktisk er muligt at holde Dodo'en oppe.

60 sekunder
--
Nano**

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-06-02 14:44

> 60 sekunder

Ja, jeg har osse øvet mig. Kan efterhånden komme ret meget omkring i det
lille badekar

> --
> Nano**

- Martin

Fra : Simon Kamber

Dato : 17-06-02 21:48

On Mon, 17 Jun 2002 11:55:01 +0200, "Nano**" <nano@nospam.dk> wrote:

>60 sekunder
Hvordan holder man den oppe, min falder bare lige i vandet. Kan man
styre den opad e.l.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : DWM

Dato : 17-06-02 21:58

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan holder man den oppe, min falder bare lige i vandet. Kan man
> styre den opad e.l.

Page up, page down.

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 20-06-02 12:56

On Mon, 17 Jun 2002 22:58:19 +0200, "DWM"
<no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

>Page up, page down.
Ahh, det skal nok hjælpe en del. Tak for det

Fra : DWM

Dato : 17-06-02 15:46

> [...]
længe
> det faktisk er muligt at holde Dodo'en oppe.

78 sekunder eller lign. Har ikke rigtigt gået så meget op i det.

/Kenneth Iversen

Fra : Danni Plougmann

Dato : 17-06-02 16:23

cirka 2 - 3 minutter faldt i vandet fik ingen præcis tid.
har i fundet spøgelsesbyen bagved shoreside vale det kræver cirka en minuts
flyvning cirka, jeg har fundet den:)
andre der har fundet andre mærkelige ting der kun kan findes med dodo'en

/danni plougmann

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 17-06-02 16:56

> [...]
minuts
> flyvning cirka, jeg har fundet den:)
> andre der har fundet andre mærkelige ting der kun kan findes med dodo'en

Fly over stadionet (der er kun 1, kan ikke huske på hvilken ø)

Hvad er der i / på spøgelsesbyen?

//Troels

Fra : Jacob Rasmussen

Dato : 17-06-02 18:55

Emilio wrote:

> [...]
> som rekord. Poster jeres rekorder her, så jeg/vi kan få en idé om hvor længe
> det faktisk er muligt at holde Dodo'en oppe.

Der er en, der har fløjet i 176.488 sekunder eller ca. 49 timer. God
fornøjelse med at slå den rekord :)

http://community-2.webtv.net/Andrew461/dodo/

/Jacob

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-06-02 20:52

> Der er en, der har fløjet i 176.488 sekunder eller ca. 49 timer. God
> fornøjelse med at slå den rekord :)
>
> http://community-2.webtv.net/Andrew461/dodo/

Det er på PS2.... Og gad vide om han ikke har fundet et sted at lande, som
ikke tæller som "jord"...

- Martin

Fra : DWM

Dato : 17-06-02 21:15

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Det er på PS2.... Og gad vide om han ikke har fundet et sted at lande, som
> ikke tæller som "jord"...

Det er jo aldrig til at vide men ikke desto mindre kunne det godt
være muligt. Jeg har selv fløjet i tæt på 10 minutter på PS2 og
den eneste grund til at det ikke var længere var at jeg landede
da det begyndte at blive lidt kedeligt. PC syntes jeg at der er lidt
mere udfordring i især hvis man bruger tastetur. Ikke så nemt som
på PS2.

/Kenneth Iversen

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-06-02 21:21

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> [...]
> være muligt. Jeg har selv fløjet i tæt på 10 minutter på PS2 og
> den eneste grund til at det ikke var længere var at jeg landede

Netop.... Jeg tror ikke på han har siddet og fløjet den samme rute i, var
det 49 timer?

- Martin

Fra : Svend Emil

Dato : 17-06-02 21:42

> Netop.... Jeg tror ikke på han har siddet og fløjet den samme rute i, var
> det 49 timer?

Har du ikke set hvordan han ser ud !!
--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-06-02 23:24

"Svend Emil" <mosbaek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Har du ikke set hvordan han ser ud !!

Touche!

> --- Svend Emil (o: ---

- Martin

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 18-06-02 00:38

Martin Petersen wrote:

> "DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> som

> Netop.... Jeg tror ikke på han har siddet og fløjet den samme rute i, var
> det 49 timer?

Ja, 49 timer, og han startede den 14. december, og landede den 25., er
det kun mig, der tæller det til en smule mere end 49 timer? (Det _kan_
selvfølgelig også bare være en typo, men af de mere grumme i så fald
).

Det han skriver med 53 timer forstår jeg så heller ikke rigtigt.

> - Martin

Mvh. Jacob.

Fra : DWM

Dato : 18-06-02 17:13

"Jacob Holm Jorgensen" <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, 49 timer, og han startede den 14. december, og landede den 25., er
> det kun mig, der tæller det til en smule mere end 49 timer? (Det _kan_
> selvfølgelig også bare være en typo, men af de mere grumme i så fald

Hvad sker der hvis du trykker Escape i GTA3?

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 18-06-02 17:15

> Hvad sker der hvis du trykker Escape i GTA3?

Nå ja det var på PS2 han spillede. Den har jo ikke en escape knappe :)
Men ellers kan man jo så regne ud hvad jeg mener.

/Kenneth Iversen

Fra : Svend Emil

Dato : 18-06-02 19:23

> Nå ja det var på PS2 han spillede. Den har jo ikke en escape knappe :)
> Men ellers kan man jo så regne ud hvad jeg mener.

At han holder pauser????
Jeg vil lige her tilføje at jeg har præsteret at få 1048 millioner point i
Tony Hawk Pro Skater 1, og det tog 48 timer for min psx at tælle det
sammen!!!!!
--

--- Svend Emil (o: --- som også er lidt sær

Fra : DWM

Dato : 18-06-02 20:19

> At han holder pauser????

Give the man a cigar! :)

> Jeg vil lige her tilføje at jeg har præsteret at få 1048 millioner point i
> Tony Hawk Pro Skater 1, og det tog 48 timer for min psx at tælle det
> sammen!!!!!

Tillykke med det.

/Kenneth Iversen

Fra : Svend Emil

Dato : 19-06-02 16:39

> Give the man a cigar! :)

Jeg ryger ikke, men ellers tak

> Tillykke med det.

Jo tak, og jeg er også stolt af mig selv
--

--- Svend Emil (o: ---