"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3d124f3d$0$53230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> Hvis jeg var dig ville jeg tage en stol med ind til forhandleren og vise ham
> problemet. Selvom det er længe siden du har købt dem...
> De kender sikkert problemet og har måske en løsning på det.
Måske, men efter så lang tid er det kun mine penge det går ud over.
> Det er en af fordelene ved de "gamle" arkitekter/designere: Selvom møblerne
> er gamle kan de "serviceres" endnu...
På nogle punkter, ja, men ikke alle. Revnerne i rygrammen er der ikke noget at
gøre ved, bortset fra at høvle/slibe lidt så man ikke river sit tøj. Designet alene
gør det ikke, også den håndværksmæssige udførelse har betydning.
> Eller måske kan du sælge stolene (tilbage) ...
Den tror jeg ikke på, så vil det være billige blot at smide dem ud.
> ... og købe nogle nye?
Se, det ville jo være en oplagt mulighed, men da de gamle ikke er udtjente
endnu, så fortsætter jeg nok med at skifte sædeflet på dem en tid endnu (sådan
en 10-15 år, eller til rygflettet går itu).
Venlig hilsen
Erik Olsen