Fedtfattige opskrifter
Fra : Marianne Nielsen

Dato : 10-02-01 23:33

127 lækre opskrifter - hvoraf mange hører til det fedtfattige køkken.

Ny version, med nyt frisk design.

http://www.frederikssundsvej.dk/opskrifter
Velbekomme!

--
Marianne Nielsen

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Svend Andersen

Dato : 11-02-01 11:12

marianne@outsearch.dk,Ny-Internet writes:
>127 lækre opskrifter - hvoraf mange hører til det fedtfattige køkken.
>
>Ny version, med nyt frisk design.
>
>http://www.frederikssundsvej.dk/opskrifter
>Velbekomme!

Jeg har gennemgået dine sider og set på en del af opskrifterne.

Flot design, hurtige sider.

Især de fedtfattige opskrifter tiltaler mig meget.
Det er opskrifter der ser ud til at smage godt. Hvilket er en kompliment.

Godt gået...
(osse selv om man må leve med alle reklamebannerne

hilsen Svend A

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-02-01 16:15

Svend A skrev:

> Godt gået...
> (osse selv om man må leve med alle reklamebannerne

Hvis man filtrerer på "http://www.outsearch.dk/cgi-bin/*" i wwwoffle eller
webwasher eller hvad man nu bruger, kommer der ikke en eneste reklame.

// Klaus

Fra : Rick Madsen

Dato : 12-02-01 02:03

Klaus Alexander Seistrup skrev:

> Hvis man filtrerer på "http://www.outsearch.dk/cgi-bin/*" i wwwoffle eller
> webwasher eller hvad man nu bruger, kommer der ikke en eneste reklame.

Not Found

The requested URL /cgi-bin/* was not found on this server.

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 12-02-01 08:25

Rick Madsen skrev:

> The requested URL /cgi-bin/* was not found on this server.

Så understøtter dit program vel ikke wildcards...

// Klaus