HOT 50
Fra : Frowner

Dato : 11-06-02 12:00

Vilke begrændsninger sidder der på en PGO HOT 50 helt præcist, jeg har set
på mange sider men det er forskellige ting der bliver skrevet rundt
omkring....

Fra : Klaus G.

Dato : 11-06-02 14:21

> Vilke begrændsninger sidder der på en PGO HOT 50 helt præcist, jeg har set
> på mange sider men det er forskellige ting der bliver skrevet rundt
> omkring....

Der er skiven(på ældre modeller skal du ha nyt gliderør for at fjerne den).
Så er der blindrøret på dinudstødning, den skal lukkes helt, gøres bedst ved
at svejse det. Og så skal du ha et nyt topstykke, f.eks. fra en Big Max.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Frowner

Dato : 11-06-02 22:40

> [...]
ved
> at svejse det. Og så skal du ha et nyt topstykke, f.eks. fra en Big Max.

Er der ikke andet der kan give noget uden at tune? Hvor stærkt vil den ca.
køre med det som du beskrev?

Fra : Klaus G.

Dato : 11-06-02 22:51

> Er der ikke andet der kan give noget uden at tune?
Jo, lægge sig ned :)

>Hvor stærkt vil den ca. køre med det som du beskrev?

ved jeg faktisk ikke helt, har ikke prøvet på min. Købte bare sport, vario,
karb, osv osv osv. og smed det på. tog kun skiven, og blindrøret. rendte
50ca. Hvad det giver at fixe et andet topstykke ved jeg ikke helt.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Lasse Larsen

Dato : 23-06-02 22:23

Topstykke(mit er fra en Jog) giver ca. 5-10km/t samt bedre optræk og mere
sjov i medvind....(dette er vel og mærke efter man har fjernet de andre
begrænsninger).

- Lasse

Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WguN8.31323$N46.1233605@news010.worldonline.dk...