Manual til Powerbook 233 mhz
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 11-06-02 09:55

Hej med jer

Jeg har nogle problemer med min Powerbook 233 mhz, hvor skærmen flimrer
helt vildt. Jeg har fået et tip om at det kan være skærmkablet ude i
siden på skærmen som er slidt. Er der nogle som ligger inde med manualen
til den?

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-06-02 12:51

In article <1fdm0vx.z6huq719jzt6mN%birgitte@behrendt.dk>,
birgitte@behrendt.dk ([2900] Birgitte Behrendt) wrote:

> [...]
> helt vildt. Jeg har fået et tip om at det kan være skærmkablet ude i
> siden på skærmen som er slidt. Er der nogle som ligger inde med manualen

Kig på dette link.

<http://www.pbsource.com/contributions/readers/PBG3_Screen_Fix.shtml>

manualen er på vej...

Lejlighed s¯ges i KBH Besides, if you can't get a decent