Spændt muskler i nakke og skuldre
Fra : Miss T

Dato : 08-06-02 10:10

Hej

Jeg har nu døjet med ondt i nakke og skuldre i ca. 3 uger. Smerten er ikke
den samme, nogle dage kan det gøre pokkers ondt andre dage er det ikke så
galt. Jeg har tænkt på at gå til lægen, men vil lige se tiden lidt an.
Er der nogle der evt. har nogle gode øvelser eller andet.

ALT KAN BRUGES!!!

Mvh. Miss T

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 08-06-02 15:22

Hej

Jeg tror, du har siddet for meget ved computeren sammen med musen.

På apoteket kan du i håndkøb få et let gigtmiddel i creme-form, det virker
både bedøvende og helbredende.
Meget effektivt. Navnet er IBOTOP.
VH Birgitte

Fra : Miss T

Dato : 10-06-02 04:34

Jeg tror, du har siddet for meget ved computeren sammen med musen.

> På apoteket kan du i håndkøb få et let gigtmiddel i creme-form, det virker
> [...]

Nej, det er ikke computeren. Det startede en morgen, hvor jeg ville stå ud
af sengen, og så var det lige som jeg blev lammet i den ene arm i ca. 30
min. og siden ar det så været der.
/Miss T

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 12-06-02 11:56

Hej

Dette kan ske,hvis man sover meget tungt på sin arm, f.eks. efter en god
brandert, eller hvis man bare har været meget træt.
Jeg kender et lignende tilfælde, han måtte desværre gå til noget
genoptræning, men har vist ingen mén af det mere (det var efter en brandert
han sov for tungt!)

Fra : Miss T

Dato : 19-06-02 03:55

Ja, jeg har også på fornemmelsen at jeg har sovet forkert, men at det varer
så lang tid havde jeg da ikke i min vildeste fantasi troet. Jeg har fået
massage, men ikke professionelt. Jeg er begyndt at tage nogle piller der
hedder Voltaren Rapid 50 mg. de kan tage den værste smerte, så jeg håber at
det langsomt går væk igen.
/miss T

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-06-02 18:44

On Tue, 18 Jun 2002 19:55:04 -0700, "Miss T" <miss@t.dk> wrotd:

> [...]
>hedder Voltaren Rapid 50 mg. de kan tage den værste smerte, så jeg håber at

jeg har haft ondt i nakken siden november sidste år og har i denne uge
været hos en prof massør der også maserer topidrætsfolk så jeg vidste
på forhånd at hvis nogen kunne finde ud af masage måtte det være dem ,
og det gør faktisk ikke ondt mere juuuuubiiiiiiiiiiiiiiiiii

amatørmasage er helt til grin i forhold til prof det har slet ikke
noget med hinanden at gøre amatørmasage er spild af tid det har jeg da
lært i denne uge

Fra : ibso

Dato : 24-06-02 20:49

Hvor bor den massør du har været hos, jeg har virkelig også brug for noget
proffesionel massage til min nakke, da den har drillet mig i næsten 5 år og
ingen kan kurere den. Er det i Jylland. Gider du sende mig hans adresse.

Ib
ibib@post8.tele.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-06-02 18:40

On Sat, 8 Jun 2002 16:21:31 +0200, "Birgitte Abkjær"
<paogba@oncable.dk> wrotd:

> [...]
>
>Jeg tror, du har siddet for meget ved computeren sammen med musen.
>
>På apoteket kan du i håndkøb få et let gigtmiddel i creme-form, det virker

ja men det løser ikke problemet men bedøver det kun

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-06-02 07:19

On Thu, 20 Jun 2002 19:40:26 +0200, "Punish the deed, not the breed"
<nobody@home.com> wrote:

>ja men det løser ikke problemet men bedøver det kun

Jo, det kan også løse problemet. Når det bedøver og du ikke mærker
det, så spænder du heller ikke i nakken og skuldrene mere. Og et par
dage, så er det væk.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Nicolai

Dato : 08-06-02 18:35

> [...]

> galt. Jeg har tænkt på at gå til lægen, men vil lige se tiden lidt an.
> Er der nogle der evt. har nogle gode øvelser eller andet.

En sex-partner.

--
*Nicolai

"Winning isn't everything - but wanting to win is."
/Vince Lombardi

Fra : izeqb

Dato : 11-06-02 23:19

On Sat, 8 Jun 2002 02:10:12 -0700, "Miss T" <miss@t.dk> wrote:

> [...]
>galt. Jeg har tænkt på at gå til lægen, men vil lige se tiden lidt an.
>Er der nogle der evt. har nogle gode øvelser eller andet.

Massage kan klart anbefales