Outlook Express (da 5.02) (Løsning)
Fra : Per Holm Knudsen

Dato : 05-06-02 06:39

Jeg har tidligere skrevet noget i denne retning:

Jeg har været nødt til at formatere min mac om og da jeg geninstallerede min
Outlook Express (da 5.02) ville den ikke længere vise html-mailordentligt
dvs. ingen billeder m.m. som på hjemmesider - kun formlerne og det hjælper
ikke at sætte den på html-format - hvad kan problemet være?
Jeg har både kørt Microsoft Internet Self-Repair et par gange og sat
hukommelsen op til 30000, har prøvet at geninstallere den og det har ikke
hjulpet. Har lagt den gamle OE-bruger (e) ind for at få min emails med.
Har nogen en ide om hvad der er galt evt. kunne mangle?

Og jeg har nu fundet en løsning:

Jeg har fundet en lidt ældre udgave Outlook Express (da 5.01) frem og her er
der ikke nogen problemer - heller ikke selv om jeg har flyttet bruger-mappen
fra 5.02 til 5.01. Selv html-mail som var hentet med 5.02 og ikke kunne ses
ordentligt - fungerer fint i version 5.01 - så jeg gætter på at problemet er
en fejl i version Outlook Express (da 5.02).

Med venlig hilsen
Per Holm Knudsen
http://www.psyx.dk