Pulsur
Fra : izeqb

Dato : 04-06-02 19:53

Hejsa...
Jeg er ikke helt sikker på om gruppen her er det mest rigtige sted at
spørge, men en smule relevant er det vel

Hvor kan man købe et pulsur, der ikke behøver at kunne andet end at
måle min puls mens jeg løber. Helst så billigt som muligt.

// Hjalte

Fra : Karsten

Dato : 04-06-02 22:07

"izeqb" <isak@city.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvor kan man købe et pulsur, der ikke behøver at kunne andet end at
> måle min puls mens jeg løber. Helst så billigt som muligt.

Skisme godt jeg arbejder i fakta, lidt gratis reklame her så jo
Jeg vil ikke sige prisen, men skynd dig ned i din nærmeste Fakta og spørg
efter et pulsur. De er kname billige, så har jeg ikke sagt for meget.
Jeg har leget med det, og det kan hvad det skal, og er i hvert fald i lige
så stor kvalitet som til dem til 500 klassen.

Desuden har du 1 års garanti. Og da Fakta ikke sender genstanden til
reperation, så for du pengene igen, og ikke kun efter 14 dage, men til et
helt år.
Tada

Skynd dig

Fra : izeqb

Dato : 05-06-02 10:58

On Tue, 4 Jun 2002 23:06:40 +0200, "Karsten" <KHP@kmail.com> wrote:

> [...]
>
>Desuden har du 1 års garanti. Og da Fakta ikke sender genstanden til
>reperation, så for du pengene igen, og ikke kun efter 14 dage, men til et

Er det sådan et der skal spændes om brystet, eller måler den pulsen
fra uret?

Fra : Bjarne

Dato : 05-06-02 16:48

> Er det sådan et der skal spændes om brystet, eller måler den pulsen
> fra uret?

Som et ganske normalt ur, har lige selv købt et! Det virker sku godt ! Jeg
troede nemlig også at man skulle til at spænde alt muligt rundt om sig selv,
men næ nej. bare et ur, og den måler og dem måler

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 05-06-02 17:05

Bjarne wrote:

> Som et ganske normalt ur, har lige selv købt et! Det virker sku godt ! Jeg
> troede nemlig også at man skulle til at spænde alt muligt rundt om sig selv,
> men næ nej. bare et ur, og den måler og dem måler

Hej

Hmm, ud fra det billede vil jeg da umiddelbart gætte på, at man skal
'spænde alt muligt rundt om sig selv', som du så smukt udtrykker det.
Kan dog heller ikke lige se hvad der skulle være galt med det, da det
efter min overbevisning giver en mere præcis måling af pulsen.

Mvh. Jacob.

Fra : Bjarne

Dato : 05-06-02 16:52
Fra : Annette

Dato : 07-06-02 18:51

"izeqb" <isak@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe et pulsur, der ikke behøver at kunne andet end at
> måle min puls mens jeg løber. Helst så billigt som muligt.
>
> // Hjalte

Du kan evt. også kigge på www.dba.dk altså Den Blå Avis. Der har jeg selv
købt et pulsur, som aldrig havde været brugt, og som jeg sparede et par
hundrede kroner på ifht. normal indkøbspris.

Mvh.
Annette