god nem mad til fest
Fra : Sidse

Dato : 04-06-02 16:27

Hej gruppe.

Ja I har hjulpet mig før, så jeg håber I gider gøre det igen. Vi har en
stolt tradition i
familien, enmlig en årlig Fætter-kusine fest. alle skal medbringe en ret
mad, lige meget hvad det er. dog skal det ikke være dessert eller kager! det
hele bliver severet sammen på frokostbordet. Men jeg er meget fantasiløs.
Jeg har før bagt pølsehorn og pizzasnegle,
og alm. pizza, emn hvad skal jeg finde på i år. Det skal ikke være alt for
svært at lave! men ellers er jeg åben for alle forslag!

På forhånd tak

sommerhilsner fra sidse
sidse@stubnet.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-06-02 20:19

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> writes:

> [...]
> og alm. pizza, emn hvad skal jeg finde på i år. Det skal ikke være alt for
> svært at lave! men ellers er jeg åben for alle forslag!

Hvad med torskerognssalat med pasta?

En lille gulerod og et løg snittes meget fint, evt. også en
peberfrugt. Det blandes med 2 dl rygeost og 2 dl torskerogn, helst
frisk. Kog en pakke frisk, tynd pasta og bland i massen. Smag til med
salt, peber og eddike. Der er nogle der kommer kommen i, men det
bryder jeg mig ikke om.

Jeg syntes det er både let, lækkert, fedtfattigt og sundt.

Mvh Trine

http://usenet.dk