Ozzfest???
Fra : Jakob Hansen

Dato : 04-06-02 12:30

Kan det virkeligt passe at ozzfesten er aflyst??

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Troels

Dato : 04-06-02 12:45

> Kan det virkeligt passe at ozzfesten er aflyst??

I følge både g.dk og musik. dk, ja....

gaffa skriver:
----
Ozzfest aflyst
De mange, der havde glædet sig til at headbange til Ozzfest-koncerten med
Ozzy Osbourne, Tool og The Hellacopters d. 10. juni i Valby Hallen, må nu
nøjes med at hamre hovedet ind i væggen af ærgrelse.

Hele resten af Ozzfest-turnéen er nemlig aflyst. Ozzy Osbournes guitarist
Zakk Wylde er blevet akut syg og er fløjet hjem til USA for behandling.

Allerede købte billetter til koncerten i Valby Hallen kan refunderes, hvor
de er købt, frem til d.24. juli 2002.
---
musik.dk skriver:
--------
Ozzy aflyser
Guitaristen syg
04/06 12:33

Mandagens store Ozzfest med Ozzy Osbourne, Tool og The Hellacopters er
aflyst. Zakk Wylde, Ozzys guitarst, er blevet syg og derfor fløjet hjem til
USA for at blive behandlet.

Billetter til koncerten i Valby Hallen skal refunderes, hvor de er købt.
------

/Troels

Fra : Mikster

Dato : 04-06-02 14:20

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hele resten af Ozzfest-turnéen er nemlig aflyst. Ozzy Osbournes guitarist
> Zakk Wylde er blevet akut syg og er fløjet hjem til USA for behandling.

Hvad er Zakk syg med. Hvis han dør eller sådan noget bliver jeg pissed...

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 07-06-02 07:24

> Hvad er Zakk syg med. Hvis han dør eller sådan noget bliver jeg pissed...

Efter sigende stress, da han har turneret med både Ozzy og sit eget Black
Label Society hele foråret...

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 04-06-02 13:22

Jakob Hansen wrote:

> Kan det virkeligt passe at ozzfesten er aflyst??

Det lader desværre til det.

Simpelthen så ærgerligt ... det har i hvert fald ødelagt min dag. Og så
når man lige har set ham live på TV i topform til Dronning Elizabeths
jubilæumskoncert i går!!!

Typisk ... første solo-koncert i Danmark i syv år, og så aflyser han.
Flot!

/Thomas

P.S.: Begrundelsen er, at guitaristen Zakk Wylde er blevet syg.

Fra : Peter Kjærulff

Dato : 04-06-02 19:12

Der står intet på den officielle hjemme side så er I sikre?

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 04-06-02 20:02

"Peter Kjærulff" wrote:

> Der står intet på den officielle hjemme side så er I sikre?

Den står som aflyst under BilletNet, så mon ikke det skulle være rimelig
sikkert?! :(

Mvh,
Thomas

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 04-06-02 20:06

"Peter Kjærulff" wrote:

> Der står intet på den officielle hjemme side så er I sikre?

...... og i øvrigt på www.dkbmotor.dk, som arrangerer det (så vidt jeg ved).

Mvh,
Thomas