SCSI kort og OS X
Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-02 12:27

hej,
vi har en B/W G3, 350 mhz, 768 MB Ram, 3 harddiske og en LAcie tape
maskine (til retrospekt backup) tilsluttet. den kører med OS 8.6 og
appleshare 6.3.

Overvejer kraftigt at "opgrader" til OS X Server, men har fået at vide
at SCSI kortet ADPT,2940UW ikke er understøttet men har fået anbefalet
at skifte det ud med SCSI Adaptec 39160 men prisen er 4.152,00.....

er der nogen der har erfaring med de 2 kort og OS X server ??

--
Michael
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : DeHunto

Dato : 04-06-02 14:23

> at skifte det ud med SCSI Adaptec 39160 men prisen er 4.152,00.....
>
> er der nogen der har erfaring med de 2 kort og OS X server ??

JO JO, de skal vel tjene penge!!! Jeg bruger et Adaptec 2609 kort, og det
fungere perfekt! Og så koster det lige omkring en tusse!

Dan Henriksen

Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-02 14:43

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> JO JO, de skal vel tjene penge!!! Jeg bruger et Adaptec 2609 kort, og det
> fungere perfekt! Og så koster det lige omkring en tusse!
>
> Dan Henriksen

Ja de skal tjene lidt det kan være jeg bare skal prøve med det kort
SCSI kortet ADPT,2940UW jeg har I før jeg går ud og køber noget..

Fra : DeHunto

Dato : 04-06-02 15:31

> Ja de skal tjene lidt det kan være jeg bare skal prøve med det kort
> SCSI kortet ADPT,2940UW jeg har I før jeg går ud og køber noget..

Der var sikkert en god ide lige at prøve kortet før du kassere det.!
Har du set/læst/søgt på Adaptec's support sider?

Dan Henriksen

Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-02 15:53

> Der var sikkert en god ide lige at prøve kortet før du kassere det.!
> Har du set/læst/søgt på Adaptec's support sider?

har læst lidt og de videreudvikler ikke 2940 kortet og anbefaler det
ikke...
foriøvrigt hedder dit kort ikke 2906??

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 04-06-02 17:22

In article <1fd9fm3.12e2b681umn291N%virkerikke@anthro.dk>,
virkerikke@anthro.dk (Michael Holm) wrote:

> Ja de skal tjene lidt det kan være jeg bare skal prøve med det kort
> SCSI kortet ADPT,2940UW jeg har I før jeg går ud og køber noget..

Som du kan se her:

<http://www.adaptec.com/worldwide/support/supporteditorial.html?prodkey=m
ac_osx_info>

....så virker dit kort ikke under OS X.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-02 18:16

René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> Som du kan se her:
>
> <http://www.adaptec.com/worldwide/support/supporteditorial.html?prodkey=m
> ac_osx_info>
>
> ...så virker dit kort ikke under OS X.

Nej det var det første sted jeg var inde og kigge, men det kunne være at
nogen her havde nogle "narrestreger" eller andre erfaringer !!

--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk