Suzuki AP50. 45km/t
Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 03-06-02 17:33

Hej

En af mine kammerater har en Suzuki AP50, 45km/t. Han kunne godt tænke sig
at vide om man også kan pille "skiven" på sådan. Hvis i ved hvad jeg mener.
Han vil også meget gerne vide hvordan man gør det. Har menlig ikke prøvet
det før.

/Brian

Fra : Thomas B

Dato : 03-06-02 17:49

"Brian Nørrelund Andersen" <streamer@mail.dk> wrote in message
> [...]
mener.
> Han vil også meget gerne vide hvordan man gør det. Har menlig ikke prøvet

Ap50'ern er kun plomberet i udstødningen. På de helt gamle var det nok kun
at bore selve afgangs hullet op til ca.10mm. (Har prøvet at bore hullet op
til 13mm men så Skal der en omdysning til). Men på de lidt nyere modeller
har jeg hørt at der sidder noget lidt længer inde i selve udstødningen. Så
der skal et noget længer bor til.

mvh. Thomas

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 31-05-02 18:40