OK! - tak for hjælpen.
Mvh. Brian
"Peter T." <n@d.a> wrote in message
news:Xns922159140D00Amuh@130.225.247.90...
> "Brian Bilenberg" <brian@bilenberg.dk> wrote in
> news:adbfgj$11ns$1@news.net.uni-c.dk:
>
> > Nogen der har erfaring med at have Dell bærbare til rep.? - hvordan
> > fungerer det, jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde info om det på
> > deres hjemmeside.
>
> Som Kenneth Olsen siger, skal du ringe til Dell og de stiller med en mand
> ved din dør. Hos mig stod der en tekniker fra Unisys dagen efter mit
> opkald, kun fordi jeg ikke havde tid til at modtage ham samme dag, som jeg
> gjorde mit opkald. Det kalder jeg god og effektiv service. :)
> Du skal huske at have dit enten Service Tag eller Express Service Code,
som
> sidder under din laptop, klar ved telefonen.
>
> --
> Mvh. Peter T.
>
> Korrekt citering -> <
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
> Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike