Fifa 2002 WC
Fra : Jesper Haulund Chris~

Dato : 01-06-02 22:04

kort og godt: hvordan laver man headers?

Nogle gange vil mine spillere godt lave headers, men det er kun omkring
midten af banen det kan lave sig gøre

mvh

Jesper

Fra : David Lebech

Dato : 03-06-02 23:12

"Jesper Haulund Christensen" <haulund@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> kort og godt: hvordan laver man headers?
>
> Nogle gange vil mine spillere godt lave headers, men det er kun omkring
> [...]

Det er meget svært at lave vellykkede indlæg fra siderne for derefter at
lave hovedstød på dem. Derfor ser du oftest headers på midten af banen, da
man oftere erobrer bolden her. Ud over det kan du heller ikke selv vælge, om
det skal være hovedstød, saksespark, flugter eller lignende. Det bestemmer
boldens højde i luften og den vinkel, spilningen kommer fra.

Mvh
David Lebech

Fra : Jesper Haulund Chris~

Dato : 04-06-02 17:46