Køb af laterit
Fra : Steen Suder

Dato : 31-05-02 23:49

Jeg vil gerne have laterit i mit nye akvarie, men så vidt jeg er
orienteret har AviFauna ikke laterit længere.
Dupla har deres Duplarit K/G, men hvor købes det i DK til en rimelig
pris?
Alternativer er også velkomne; hvor køber jeg laterit? Disky?

--
Steen

Fra : Steen Suder

Dato : 01-06-02 00:21

On Sat, 01 Jun 2002 00:49:10 +0200, Steen Suder wrote:

> [...]
> K/G, men hvor købes det i DK til en rimelig pris? Alternativer er også
> velkomne; hvor køber jeg laterit? Disky?

Hvor om alt er; jeg havde for meget kløe i aftrækkerfingeren, så jeg har
bestilt hos www.zajac.de til EUR 5,49,- pr. ½KG.

For sa... det kan være belastende at være utålmodig en gang imellem

--
Steen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 01-06-02 15:13

"Steen Suder" <sfs_news@suder.dk> wrote in message

> Hvor om alt er; jeg havde for meget kløe i aftrækkerfingeren, så jeg har
> bestilt hos www.zajac.de til EUR 5,49,- pr. ½KG.
>
> For sa... det kan være belastende at være utålmodig en gang imellem

Hej Steen.

Godt valg, jeg havde foreslået det samme :)

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish