Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny-camera og bekræftelse?
Fra : Quarter

Dato : 31-05-02 14:38

Hej.

Jeg har lige bestilt et kamera via www.ny-camera.com.

De sagde at de ville sende en bekræftelse via email på min bestilling.

Det er nu 2 dage siden jeg bestilte, og har endnu ikke fået nogen
bekræftelse.

Nogen der har erfaringer med stedet?

Kenneth

Fra : Peter B. Juul

Dato : 31-05-02 14:48

"Quarter" <flintendeligeglad@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> De sagde at de ville sende en bekræftelse via email på min bestilling.
>
> Det er nu 2 dage siden jeg bestilte, og har endnu ikke fået nogen

Ja. Jeg kan ikke huske hvor lang tid der gik, men det har ike været
længe, for jeg er meget utålmodig.

Jeg fik en mail om, at den vare jeg havde bestilt ikke kunne betales
med credit card og senere ringede de hertil for at snakke om hvad vi
så gjorde og om jeg skulle have et ekstra batteri med.

De sendte pr. efterkrav og varen var fremme indenfor et par dage.

Jeg tror jeg bestilte mandag eller tirsdag og havde pakken mellem
hænderne fredag.

En kollega bestilte hos dem en uge senere og det gik nogenlunde på
samme måde.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Tryk NO NO NO NO NO NO, herefter er telefonen i
The RockBear. ((^)) 'Normal stilling'"

Fra : Quarter

Dato : 31-05-02 14:54

Fik du så et ekstra batteri med, og hvor meget skulle du betale for
efterkrav af kameraet?

Kenneth

Fra : Peter B. Juul

Dato : 31-05-02 19:20

"Quarter" <flintendeligeglad@hotmail.com> writes:

> Fik du så et ekstra batteri med, og hvor meget skulle du betale for
> efterkrav af kameraet?

fik og fik: Jeg købte et ekstra batteri, ja.

Jeg mener at efterkravet løb op i små 100 kr, men tilbuddet var godt
nok til at jeg accepterede det.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Dan Andersen

Dato : 31-05-02 19:08

"Quarter" <flintendeligeglad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har erfaringer med stedet?
>
> Kenneth
>
> Jeg har kun meget gode erfaringer, men jeg ved at Graham har haft meget
travlt. Upåklagelig service har jeg kun oplevet.

Fra : Quarter

Dato : 01-06-02 12:02

jeg har lige fået at vide pr email at det vil tage 3 uger inden de
overhovedet sender mit kamera...

så jeg har afbestilt...det er jo ikke om 3-4 uger jeg har brug for et
kamera...

er det normen at det skal tage så lang tid?

Kenneth

Fra : J@N

Dato : 01-06-02 14:08

> [...]
> kamera...
>
> er det normen at det skal tage så lang tid?

Ja, det er meget almindeligt hos NY-Camera, det har jeg oplevet to gange,
anden gang afbestilte jeg og købte i DK.

Jan

Fra : Quarter

Dato : 01-06-02 13:17

Ja, og nu har set mit kamera i DK til kun 300 mere end hos ny-camera, så jeg
køber den sgu herhjemme istedet.

var det noget problem at afbestille dit kamera? for de bruger godt nok lang
tid på at svare på deres emails...

de har bare ikke at trække nogen penge på min konto..

Fra : J@N

Dato : 01-06-02 18:07

> Ja, og nu har set mit kamera i DK til kun 300 mere end hos ny-camera, så
jeg
> køber den sgu herhjemme istedet.

Det er ikke altid der er meget at spare ved at købe i Tyskland.

> var det noget problem at afbestille dit kamera? for de bruger godt nok
lang
> tid på at svare på deres emails...

Jeg skrev en mail til dem, hvor jeg rykkede for et Canon G2 Black. Blev
efterfølgende ringet op dagen efter, hvor jeg fik at vide der ville gå
yderligere to uger. Herefter valgte jeg at afbestille øjeblikkeligt, medens
jeg havde ham i røret.

> de har bare ikke at trække nogen penge på min konto..

Jeg havde heldigvis bestilt på efterkrav....

Jan