Hjælp med Medal of Honor Allied
Fra : M.Hansen

Dato : 30-05-02 21:04

hej er der nogle der ved hvad man skal gører for at komme igennem banen der
starter at man er i en båd og skal trænge igennem en vild regn af kugler og
granater og op på land PS jeg ville ikke snyde

Fra : frank

Dato : 30-05-02 21:21

Hej
du kan stå ily bag de jernkryds der er på stranden, og løbe fra kryds til
kryds op mod et dige der er længere
fremme

Frank
M.Hansen <michael_s@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf685bc$0$18616$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Hagman

Dato : 30-05-02 22:28

Den skal ikke snydes, den skal spilles.
OmahaBeach er den fedeste bane i noget andet spil der er lavet.
Jeg spiller den om og om igen :)

Fra : S. B. [8000]

Dato : 31-05-02 11:42

"M.Hansen" <michael_s@hansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
og
> granater og op på land PS jeg ville ikke snyde

Skynde sig ud, og dukke sig bag ved en af de afspærrings metaldimser der
står på stranden.
Ved at kigge på kuglerne der flyver om ørene på dig, kan du finde et system
i dem, og løbe når de skyder en anden vej.
Halvvejs oppe møder du en medicinmand, så du får fyldt op i helbredet igen,
og kan fortsætte helt op til volden.
Brug "hurtig gem" quick-save tit, for man dør nogen gange inden man kommer
helt op

/søren