Brudevalsen..
Fra : Jesper Elvang

Dato : 30-05-02 01:48

Hej
Hvor finder jeg brudevalsen på mp3????

Fra : Torben Larsen

Dato : 30-05-02 08:56

"Jesper Elvang" <bech-elvang@privat.dk> wrote in message
news:3cf576d0$0$11953$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> Hvor finder jeg brudevalsen på mp3????

Der har været spurgt om dette for en måneds tid siden - prøv at søge på
Brudevalsen i Google Groups, der finder du svaret, jeg kan ikke lige huske
det.
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-05-02 09:02

"Jesper Elvang" <bech-elvang@privat.dk> skrev i

> Hej
> Hvor finder jeg brudevalsen på mp3????

Hvis du nu ikke finder den kan den købes i de fleste pladebikse som singe til
35,- hvor der også er "det er så yndigt....."

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Søren Blom

Dato : 30-05-02 15:09

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev
> Hvis du nu ikke finder den kan den købes i de fleste pladebikse som singe
til
> 35,- hvor der også er "det er så yndigt....."

Så kan man gemme cden i 25 år og spille track 2

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : ole damgaard

Dato : 30-05-02 16:22

> Hvor finder jeg brudevalsen på mp3????
Audiogalaxy har adskillige udgaver af brudevalsen.

Fra : Jesper Elvang

Dato : 01-06-02 00:24

Hej
Mange tak for hjælpen