Link til WinXP /GTA3 patch
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 29-05-02 21:59

Hej,

Jeg har de klassiske problemer når jeg vil køre GTA3 i mit elskede Windows
XP Pro:

Alt ligner l*rt! man kan ikke læse det der står i menuen, det er bare
aflange gul/orange
felter, og undertekster i spillet kan heller ikke ses. Og når man er igang
med spillet,
"ser man dobbelt" (billedet er sløret).

Disse probz er ikke i WinME.

Kan jeg ikke få et direkte link til hvor jeg henter dette patch til Windows
XP DANSK
Professional - kan kun finde den på engelsk - og det vil XP DK ikke have...!

//Troels

Fra : Henrik

Dato : 29-05-02 22:38

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
Windows
> XP DANSK
> Professional - kan kun finde den på engelsk - og det vil XP DK ikke

Er det ikke den patch der er links til i næsten alle de andre indlæg omkring
GTA3 ?
Har du prøvet windowsupdate.microsoft.com ? Det kan jo være dne er der

Fra : Klitgaard

Dato : 29-05-02 23:09

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Windows
> XP DANSK
> Professional - kan kun finde den på engelsk - og det vil XP DK ikke

<http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q30667
6_WXP_SP1_x86_DAN.exe>

--
....Klitgaard