Halflife / CS fryser
Fra : Claus MC

Dato : 29-05-02 16:47

Jeg har lige købt og installeret Half-Life.

Når jeg starter programmet op, kommer menuen frem.

Når jeg kører musen henover, lyser menupunkterne op som de skal.

MEN - når jeg trykker på dem, fryser lortet

Er der nogen der har et bud på, hvad der er galt ???

/Claus

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 29-05-02 18:37

> [...]
>
> MEN - når jeg trykker på dem, fryser lortet
>
> Er der nogen der har et bud på, hvad der er galt ???

prøv at søg i nyhedgruppen efter lignende problemer... for dette subject er
med ret stor sikkerhed det der er gået igen flest gange!!

held og lykke

Fra : Claus MC

Dato : 29-05-02 20:11

"Mads Møllegaard @ www.startout.dk" <mads@startout.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at søg i nyhedgruppen efter lignende problemer... for dette subject
er
> med ret stor sikkerhed det der er gået igen flest gange!!

Søge i grupperne med søgeordene "CS" ?

Jo tak - ikke destomindre kunne det være, at der var nogen, der havde et
hurtigt svar. Problemet opstår efter opgradering til HL 1.0.0.9

/Claus

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 29-05-02 21:55

> MEN - når jeg trykker på dem, fryser lortet

Giv det noget varmt tøj på *G*

Kører du nyeste DirectX?

//Troels

Fra : Claus MC

Dato : 29-05-02 22:27

"Claus MC" <clausmc@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg kører musen henover, lyser menupunkterne op som de skal.
> MEN - når jeg trykker på dem, fryser lortet

Løsningen er tilsyneladende at rette i genvejen, så kommandoen kommer til at
hedde

feks. D:\SIERRA\Half-Life\hl.exe -nocdaudio

Foreløbig virker det

/Claus