Jagurar preview
Fra : DeHunto

Dato : 28-05-02 12:08

Hej,

Jeg har i dag modtaget mine Devoloper CD'er med Jaguar.
Er der nogen her der også er på Appel's seed program og har installeret
Jaguar.

Det jeg er ude efter er om at jeg bare kan installere oven på 10.1.4 og
samtidig beholde alle mine filer i user mappen, indstillinger og specielle
program installationer på min osx disk.

Dan Henriksen

Fra : Peter Kiil

Dato : 28-05-02 12:46

in article B919319D.8188%dan@adsistance.dk, DeHunto at dan@adsistance.dk
wrote on 28/05/02 13:07:

> [...]
> samtidig beholde alle mine filer i user mappen, indstillinger og specielle

Det er ikke tilrådeligt at opgradere en eksisterende OS X installation. Jeg
kender til adskillige tilfælde hvor det er endt med en OS X der ikke ville
boote. Desuden er det ikke muligt at opgradere fra Preview til den endelige
version når den tid kommer.

Mvh.
--
/peter

"When the President does it, that means that it's not illegal."
Richard Nixon.