Online musik handler
Fra : Astrid Sloth Thusgaa~

Dato : 28-05-02 11:53

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig at få listet alle de online musik handler, som I
kender - hvis I vil hjælpe mig.

Det skal være steder, som man kan handle på, når man bor i DK, men derudover
er der ingen grænser - bare skyd fra hoften!

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Astrid Sloth Thusgaard

Fra : Michael Midtgaard

Dato : 28-05-02 12:09

Prøv

www.cdskiven.dk

mvh
Moz

Fra : Ricki

Dato : 28-05-02 14:28

> derudover

Mener du steder hvor der handles med musikinstrumenter, eller CD'er??

Ricki

Fra : Astrid Sloth Thusgaa~

Dato : 28-05-02 14:51

Ahhh - jeg havde ikke lige tænkt på den måde at forstå det på - jeg mener
steder, der handler med cd'er.

Astrid

Fra : - A

Dato : 28-05-02 20:21

On Tue, 28 May 2002 15:51:07 +0200, "Astrid Sloth Thusgaard"
<astrid@thusgaard.com> wrote:

>Ahhh - jeg havde ikke lige tænkt på den måde at forstå det på - jeg mener
>steder, der handler med cd'er.
>
>Astrid
Hvorfor ikke prøve google.com og et par relevante søgeord - så skal
der nok dukke noget op.
--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Jacob

Dato : 28-05-02 16:50

"Astrid Sloth Thusgaard" <astrid@thusgaard.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg kunne godt tænke mig at få listet alle de online musik handler, som I
> kender - hvis I vil hjælpe mig.

Her er dem jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om. Der er selvfølgelig
mange andre, men dem her plejer jeg at bruge, da de giver godt overblik over
priser etc. Det skal dog siges at jeg langtfra har prøvet at bestille fra
alle siderne. Jeg har sat et lille plus ved alle dem jeg har haft gode
erfaringer med, og minus ved dem som jeg ikke var tilfredse med.

MvH Jacob

www.vibrashop.com +
www.viatone.dk
www.loudmusic.dk +
www.dezignersoundz.dk +
www.rillen.dk
www.badenbaden.dk +
www.cdon.com %
www.lydsporet-online.dk
www.dandelionrecords.dk
www.streetdance.com %
www.tunes.co.uk
www.normanrecords.com
www.insound.com
www.users.globalnet.co.uk/~chunkymo
www.warprecords.co.uk +
www.cdnow.com
www.cdzone.co.uk
www.amazon.co.uk
www.cdskiven.dk

Fra : Astrid Sloth Thusgaa~

Dato : 29-05-02 09:14

Mange tak skal du have, Jacob!

Astrid

Fra : Chano Andersen

Dato : 31-05-02 01:15

On Tue, 28 May 2002 17:49:42 +0200, Jacob <oxygen@oncable.dk> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
>Her er dem jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om. Der er selvfølgelig

[Snip lang liste]

Jeg kan tilføje et par stykker, og nogle gange er det endda billigere,
end at handle hos den lokale musik pusher...

www.sanity.com.au
www.hmv.com.au
www.chaosmusic.com

Har ikke selv prøvet ChaosMusic, og har kun haft bestilt en DVD fra
HMV. Sanity derimod har jeg handlet med 3 gange, og jeg er godt tilfreds med
deres service.

Alle 3 ligger i Australien, men det kan stadig lade sig gøre at spare penge
i forhold til at købe CD'erne i den lokale musik butik! Der er dog lidt lang
levering, op til 2 uger.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-02 12:27

> [...]
derudover
> er der ingen grænser - bare skyd fra hoften!

Whammo.com
Dem kan jeg anbefale
Hilsen Benny