Jog`en har ikké en godt bund-træk....
Fra : Dannyboy

Dato : 27-05-02 21:32

Jeg har en Jog Space Innovation der sidder en 45 km/t cylinder/45 km/t
indsugning/32 kg koblinges fjeder og lovlig kaburator med duse 68...

Den har kunne køre 80 km/t med ok optræk, men den kunne ikke gå i
tomgang, så jeg skiftet simmerringne og alle pakninger/og membranen. Da
jeg samelet det hele igen, kan den ikke komme op i omdregninger. Det
hjælper lidt at tage luftfilteret af....
er der nogle der kan hjælpe mig ???!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 27-05-02 21:31

"Dannyboy" <Dannyboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg samelet det hele igen, kan den ikke komme op i omdregninger. Det
> hjælper lidt at tage luftfilteret af....

Skiftede du ikke lejerne når du nu var igang? Det kunne lyde som membranen
ikke er helt iorden, eller også er den bare utæt et-eller-andet sted (det
kan næsten være, hvor-som-helst.!)

Fra : Christian Dyrhaug

Dato : 28-05-02 07:53

Skild luftfiltret ad, inde i sidder en aflang
gummislange som du skal fjerne, den gør at der ikke kommer nok luft ind
i karburatoren,
og derfor går den ud i tomgang!!!
det hjalp i hvert fald da jeg gjorde
det på en af mine venners moped da han havde samme problem!!!

Fra : Dannyboy

Dato : 01-06-02 18:23

Tak for svaret Christian Dyrhaug. ok tak for hjælpen !!! :)

http://www.kandu.dk/