Frontsosa Hunner søges, min 10Cm.
Fra : Paw Madsen

Dato : 26-05-02 19:56

Hej NG.
Jer er ny i Kanalen, så hej til jer alle.

nu har jeg fået mine Frontosaer hjem, det er 3 stk Hanner.
så jeg har 2 stk Hanner der gerne vil flytte til et andet hjem.
giv mig en brief på min mail, og vi kan snakke om det.

nu søger jeg så de Hunner, jeg har skrevet tidl. men der var der ingen
svar..:=?((((
er der INGEN der ligger inde med Hunner i den Str, ?
eller bare en hjælp til hvor man kan få fat i dem ??
Jeg er Bosat i Horsens så jo tætterer jo bedre.

og til sidst skriver jeg i den forkerte kanal eller `???
jeg er ik lige den største NG brugerer, så FORGIVE ME
hvis jeg er det forkerte sted.

Jeg Takker på Forhånd.

Fra : scn

Dato : 26-05-02 23:39

"Paw Madsen" <McLan_MadMax@Stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Jer er ny i Kanalen, så hej til jer alle.

Hejsa :)

> og til sidst skriver jeg i den forkerte kanal eller `???

Jep...
er den rigtige gruppe til køb, salg og bytte.

> jeg er ik lige den største NG brugerer, så FORGIVE ME
> hvis jeg er det forkerte sted.

Så pyt da :))

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/