MS Train sim
Fra : news.tiscali.dk

Dato : 24-05-02 20:15

Hejsa

Jeg har en P4 2,4 Ghz, Radeon 8500LE og SB Live!.

Når jeg vælger en rute med sne går spillet ned med en fejlmeddelelse ligesom
den i IE, når den går ned.

Er der nogen der kender dette?

Fra : MKE

Dato : 24-05-02 20:54

> Jeg har en P4 2,4 Ghz, Radeon 8500LE og SB Live!.
>
> Når jeg vælger en rute med sne går spillet ned med en fejlmeddelelse
> [...]

Computeren er for god...

MKE

Fra : news.tiscali.dk

Dato : 25-05-02 11:11

Jeg har fundet løsningen!

Det er en fejl i spillet, som er rettet med det nye patch:)

MKE? Keller?

Fra : MKE

Dato : 25-05-02 11:28

Nope, Michael Kaas Eberhardt.