unreal tournament??
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 24-05-02 13:19

hej ng
kan det passe at til unreal tournament
er koderne allammo og god, hvis det er,
hvor skal jeg skrive dem henne, for at få dem til at virke,
jeg har prøvet at at trykke på TAP, og så skrive dem der, når jeg er gået
igang med spillet, men uden held,
nogen der kan hjælpe en newbie.

hilsen jm

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-05-02 14:35

Prøv '½'

Morten
morten@bowman.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-05-02 16:32

Morten Bowman Hansen wrote:

> Prøv '½'

eller 'æ'.

Se forøvrigt også gruppen dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal der
omhandler alle Unreal basserede spil.

Mvh

Bruno

PS. Du synder altså dig selv hvis du bruger de cheats, start hellere på en
lavere sværhedsgrad og så lær det ordentligt - husk man kan jo ikke snyde når
man spiller on-line.

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 24-05-02 18:09

jeg spiller også på den letteste. jeg er kommet til assult
ved den der submarine.
hva mener i med æ ½ jeg forstår ik helt hva i mener med det????
hilsen jm

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-05-02 22:51

On Fri, 24 May 2002 19:09:01 +0200, "JOHN NIELSEN"
> [...]

>ved den der submarine.
>hva mener i med æ ½ jeg forstår ik helt hva i mener med det????

Tast '½' (lige før 1-tallet) eller 'æ' (lige før 'ø').

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 25-05-02 19:51

I kunne også spille ude KODER, da dette ødelægger et pisse godt spil !!!!!

Frank

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 25-05-02 23:53

On Sat, 25 May 2002 20:51:01 +0200, "Frank Hjorth Laursen"
<frank.laursen@mail.dk> wrote:

>I kunne også spille ude KODER, da dette ødelægger et pisse godt spil !!!!!

I !!?? At jeg ved det betyder jo ikke at jeg bruger dem

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-06-02 13:44

On Sun, 26 May 2002 00:52:40 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrotd:

>I !!?? At jeg ved det betyder jo ikke at jeg bruger dem
>
>Morten
>morten@bowman.dk

Jeg gennemførte det hele på den næsthårdeste level , og det gav da en
tilfredsstillelse i sig selv uden at snyde , spillet er nemlig alt for
fedt til at ødelægge med at snyde , jeg ville ikke kune se mig selv i
øjene hvis jeg havde snydt i unreal