Rockshow 92
Fra : zcully

Dato : 22-05-02 21:38

Øøhmm et lidt underligt spørgsmål.
Men jeg er overbevist om at jeg har været til Rockshow 10 år i træk i år,
men har kun billetterne tilbage til 93, så jeg er meget i tvivl.
Derfor vil jeg jo ligeesom godt vide hvem der spillede i 92 hvis der er
nogen der kan huske det eller give mig et link.
Jeg har været inde på Rockshows hjemmeside, men der står intet og har også
skrvet dem en mail, men de svarer ikke.
På forhånd tak.

/Zcully

Fra : Uffe Holst

Dato : 22-05-02 23:40

In an article of 22 May 2002 zcully wrote:

> [...]
> nogen der kan huske det eller give mig et link.
> Jeg har været inde på Rockshows hjemmeside, men der står intet og har også

Var det ikke det år, det regnede som ind i helvede?

--
Uffe Holst

Fra : Chris

Dato : 22-05-02 23:52

On Wed, 22 May 2002 22:38:26 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Derfor vil jeg jo ligeesom godt vide hvem der spillede i 92 hvis der er
>nogen der kan huske det eller give mig et link.

His du har været til Rock Show i år, så har du været til Rock Show ti
år i træk:

1) 1993
2) 1994
3) 1995
4) 1996
5) 1997
6) 1998
7) 1999
8) 2000
9) 2001
10) 2002

Et simpelt "tælle på fingrene" regnestykke

Hygge fra
Chris

Fra : Troels

Dato : 22-05-02 23:55

> Et simpelt "tælle på fingrene" regnestykke

Ha! Jeg vil _vædde_ med du har haft matematik på A-niveau....

/Troels

Fra : Chris

Dato : 23-05-02 07:35

On Thu, 23 May 2002 00:54:51 +0200, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>Ha! Jeg vil _vædde_ med du har haft matematik på A-niveau....

Jeg tog matematik som brevkursus.

Chris

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-05-02 10:36

Chris wrote:

> 1) 1993
> 2) 1994
> 3) 1995
> 4) 1996
> 5) 1997
> 6) 1998
> 7) 1999
> 8) 2000
> 9) 2001
> 10) 2002
>
> Et simpelt "tælle på fingrene" regnestykke
>
> Hygge fra
> Chris

Det er derfor 0-indexering er så populært blandt programmører :)

En af mine matematikprofessorer på universitet kaldte det
"stakitproblemet". Hvor mange brædder er der i stakittet, og hvor mange
mellemrum mellem brædderne er der?

/David

Fra : Chris

Dato : 23-05-02 15:20

On Thu, 23 May 2002 11:35:32 +0200, David Rasmussen
<pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>En af mine matematikprofessorer på universitet kaldte det
>"stakitproblemet". Hvor mange brædder er der i stakittet, og hvor mange

Uha, jeg har end ikke gået på universitetet.

Chris

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-05-02 19:19

Chris wrote:

> Uha, jeg har end ikke gået på universitetet.
>
> Chris

Heheh...

Det er heller ikke nødvendigt i denne sammenhæng vil jeg mene :)

/David

Fra : Lars B.

Dato : 23-05-02 15:56

In article <3cec20b2.88519494@news.cybercity.dk>,
dsl3353@vip.cybercity.dk says...

> His du har været til Rock Show i år, så har du været til Rock Show ti
> år i træk:
>
> 1) 1993
> 2) 1994
> 3) 1995
> 4) 1996
> 5) 1997
> 6) 1998
> 7) 1999
> 8) 2000
> 9) 2001
> 10) 2002

Og for at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål:

Til Rockshow '92 spillede blandt andet:

Shu Bi Dua
Michael Learns To Rock
Nikolaj Steen
Dr. Baker

resten kan jeg desværre ikke huske

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : zcully

Dato : 23-05-02 18:02

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 9) 2001
> 10) 2002
>
> Et simpelt "tælle på fingrene" regnestykke

Nå, ja det er sgu da rigtigt *GGG*
Wuuuhuuuu jubilæum. Jeg giver en pilsner derude

/Zcully

Fra : Chris

Dato : 23-05-02 22:46

On Thu, 23 May 2002 19:02:10 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Nå, ja det er sgu da rigtigt *GGG*
>Wuuuhuuuu jubilæum. Jeg giver en pilsner derude

Hva'? Hvad med herinde i stedet?

Chris