Java-applet på Macs, tips
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 22-05-02 18:57

Hej.

Jeg har nogle kolleger der kæmper med at få en java-applet til at køre
på Mac - er der nogen der har et par links til gode websites om emnet,
hvilke ting der er understøttet, hvordan man kommer uden om hvilke
problemer osv.?

Mvh.

--
"Alla sammanträffande med verkligheten är helt Adam Sjøgren
slumpmässiga, alla melodier är påhittade." asjo@koldfront.dk

Fra : Jesper

Dato : 22-05-02 20:06

Adam Sjøgren <spamtrap@koldfront.dk> wrote:

> [...]
> på Mac - er der nogen der har et par links til gode websites om emnet,
> hvilke ting der er understøttet, hvordan man kommer uden om hvilke

Svaret hedder MacOS X, her kører Java ganske uden problemer.
--
Jesper. EmaiI -> pinebox {a} myreabox (.) com

Fra : Jonas Voss

Dato : 22-05-02 20:13

In article <1fclrxg.79zhz566wjogN%in.sig@email.invalid>, Jesper
<in.sig@email.invalid> wrote:

> Svaret hedder MacOS X, her kører Java ganske uden problemer.

Også i IE5? Jeg har det slået fra af gammel vane. Skal man ikke hente
noget MRJ for at det virker ordentligt til OS X?

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Jesper

Dato : 22-05-02 22:04

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Også i IE5? Jeg har det slået fra af gammel vane. Skal man ikke hente
> noget MRJ for at det virker ordentligt til OS X?

Nixbix, MRJ er et overstået kapitel i OS X, Apple har porteret Suns Java
til OS X og det fungerer bare. Du kan umiddlbart køre Javaprogrammer i
OS X.
--
Jesper. EmaiI -> pinebox {a} myreabox (.) com

Fra : Jonas Voss

Dato : 22-05-02 22:10

In article <1fclxb9.1mc6emz172si4mN%in.sig@email.invalid>, Jesper
<in.sig@email.invalid> wrote:

> Nixbix, MRJ er et overstået kapitel i OS X, Apple har porteret Suns Java
> til OS X og det fungerer bare. Du kan umiddlbart køre Javaprogrammer i
> OS X.

Det var dog en forbandet fornøjelse, jeg slår det straks til (:

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 23-05-02 20:05

Jesper <in.sig@email.invalid> wrote:

> Svaret hedder MacOS X, her kører Java ganske uden problemer.

Hvilken OS 10 browser kan køre applets, som der bliver spurgt om?

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt. Ikke kun Tuborg har noget i gære.

Fra : Jesper

Dato : 23-05-02 20:31

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Hvilken OS 10 browser kan køre applets, som der bliver spurgt om?

IE kan, der er også lavet en patch som tillader Mozilla at bruge OS Xs
Java, jeg ved ikke med Netscape.
--
Jesper. EmaiI -> pinebox {a} myreabox (.) com

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 24-05-02 03:29

jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) writes:

> Hvilken OS 10 browser kan køre applets, som der bliver spurgt om?

Mozilla med en MRJetellerandet. Det kører fint her.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 23-05-02 20:36

On Thu, 23 May 2002 21:05:11 +0200, Jan Oksfeldt Jonasen wrote:

> Hvilken OS 10 browser kan køre applets, som der bliver spurgt om?

Tillægsspørgsmål: Hvilke(n) OS 9 browser(e) kan køre applets?

Mvh.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 23-05-02 21:26

Adam Sjøgren <spamtrap@koldfront.dk> wrote:

> Tillægsspørgsmål: Hvilke(n) OS 9 browser(e) kan køre applets?

Alle.