C&C Renegade!?
Fra : Dan Nielsen

Dato : 21-05-02 15:10

Hjælp! jeg fatter det ikke!?

Jeg er nået til den bane (en af de første!) på et skib, skal løslade nogle
fanger!
Det er gjort!
Men nu skal jeg finde kaptajnen og ha en scurity cart til en u-båd!
Jeg har 3 kort! Og jeg kan ikke finde et øje på skibet ud over fangerne der
venter på jeg åbner til u-båden!

Nogen der kan hjælpe? Jeg er ved at blive vanvitig! :o|

Tak på forhånd!

Mvh
Dan

Fra : Darth_Vader

Dato : 21-05-02 15:50

jeg havde samme problem....
jeg løste det ved at:
1) starte missionen forfra
2) løse opgaverne i den rækkefølge de er prioriteret af computeren
det hjalp her - ved ikke om der er andre løsninger
mvh
henrik

Fra : danni plougmann

Dato : 21-05-02 20:38

BUG i spillet
jeg har læst om det problem før et eller andet sted her i gruppen
det er noget med at du skal finde kaptajnen inden du redder gidslerne

Fra : Mythos

Dato : 21-05-02 21:10

> [...]
der
> venter på jeg åbner til u-båden!
>
> Nogen der kan hjælpe? Jeg er ved at blive vanvitig! :o|

Er der nogen af jer der har prøvet den update der er på deres hjemmeside ?
http://westwood.ea.com/html/techsupp/patches.html
Er det noget der løser problemet eller hvad ?

Kim Larsen

Fra : Hans

Dato : 22-05-02 08:19

Da jeg spillede Renegade befriede jeg fangerne først derefter fandt jeg
kaptajnen (dog med besværd) og det virkede fint. Jeg mener at kaptajnen er
forbi den celle hvor der er fanger og ud på den lille udendørs gang derefter
ind af den før låste dør som nu skulle være åben, og så bare derud af.

Håber det var til lidt hjælp og ikke for forvirende.