Suzi Quatro
Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-05-02 22:23

Var i Lørdags i Randers til rock shovet, og fik en god plads helt
forest til Suzi's show, og må sige hun ser sku godt ud, og kommer til
at tænke på, dengang hun var framme i 70'erne var jeg kun en knækt, så
hvor gammel kan hun være nu? Ganteret ældre end hun så ud til,,,

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : nikolaj borg

Dato : 20-05-02 22:53

Ivar Madsen wrote:
> [...]
> at tænke på, dengang hun var framme i 70'erne var jeg kun en knækt, så
> hvor gammel kan hun være nu? Ganteret ældre end hun så ud til,,,

Hvis du spørger om, hvor gammel hun er, kan du se svaret på
www.allmusic.com:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=B8v8o1v7jzzua

Hun er født d. 3. juni 1950 (Detroit, Michigan) og må altså være 51 år.

Mvh
/Nikolaj

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-02 04:40

Ja, dengang var der musik til. Det var sgu ikke en gang computerfræs, som nu
til dags. Var du også til den fælles koncert på Sjælland, hvor man kunne
høre Sweet, Slade og Wrkers. Det er bare noget som sparker r...

Hilsen glamrock-experten

nikolaj borg <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sdeG8.12657$4f4.584397@news000.worldonline.dk...

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-05-02 06:12

On Tue, 21 May 2002 05:39:47 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Ja, dengang var der musik til. Det var sgu ikke en gang computerfræs, som nu
>til dags. Var du også til den fælles koncert på Sjælland, hvor man kunne
>høre Sweet, Slade og Wrkers. Det er bare noget som sparker r...

Jeg var desvære ikke, var ikke klarover at den fandtsted, før om
mandagen en kolega snarkede om den

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 21-05-02 09:05

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Ja, dengang var der musik til. Det var sgu ikke en gang
> computerfræs, som nu til dags.

Hold nu KÆFT, Råbe-Åge! Du har stadig ikke fattet, at du selv
formodentlig er den her i gruppen her der hører mest computermusik,
qua din forkærlighed for dåse-dansktop.

> Var du også til den fælles
> koncert på Sjælland, hvor man kunne høre Sweet, Slade og
> Wrkers. .

Ja, Wrkers er jo et kendt band.

> Det er bare noget som sparker r..

Så se at komme af sted til nogle flere koncerter, du trænger!

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 22-05-02 16:32

"Bjørn Løndahl" <usenet@4952_FJERN_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hold nu KÆFT, Råbe-Åge! Du har stadig ikke fattet, at du selv
> formodentlig er den her i gruppen her der hører mest computermusik,

Kender du ikke dem? De er ellers meget kendte på den kroatiske ø ved navn
Krk...

/Ulrik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-05-02 18:40

Ulrik Lauritzen <ulau98@12mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:acgdlo$i6h$1@sunsite.dk...

> Kender du ikke dem? De er ellers meget kendte på den kroatiske ø ved navn
> Krk...
>
> /Ulrik
________

SUPLERENDE OPLYSNINGER TIL ULRIKKER:

Wrkers = Walkers. Har du aldrig hørt om forkortelser. Har har haaarr. Så
deeeetttt. jov-jov.