ADSL fra Mobilix?
Fra : Erik Mortensen

Dato : 07-02-01 20:17

Er der nogen, som har erfaringer med Mobilix ADSL plus? De skriver på
hjemmesiden, at det ikke kan køre på Mac, men når det er et USB-modem,
er det vel ikke helt korrekt?

Erik

Fra : Jan Jonasen

Dato : 07-02-01 20:42

Erik Mortensen <bsn@microsoft.com> wrote:

> Er der nogen, som har erfaringer med Mobilix ADSL plus? De skriver på
> hjemmesiden, at det ikke kan køre på Mac, men når det er et USB-modem,
> er det vel ikke helt korrekt?

Hvis der ikke er en mac driver til modemet, så er det korrekt.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Hardware (n): The kickable part of a computer.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 07-02-01 21:14

> [...]

> Er der nogen, som har erfaringer med Mobilix ADSL plus? De skriver på
> hjemmesiden, at det ikke kan køre på Mac, men når det er et USB-modem,

http://www.blivklogere.dk/adsl/frames/frameset_2_2_1.html

En forudsætning for at benytte udstyret USB modem eller modem med
Ethernet-interface (bridge) er en processor på minimum 166 MHz, 32 MB
ram og minimum 10 MB plads på harddisken.

ADSL plus understøttes ikke af Windows 95, Windows NT, Mac OS, UNIX og
Linux.

ADSL plus med Alcatel Home understøttes ikke af Windows Millenium
Edition (ME).

--
Jesper Oersted
"Tak til - beklager, navnet forsvandt i da Outlook Express

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-02-01 09:37

> ADSL plus understøttes ikke af Windows 95, Windows NT, Mac OS, UNIX og
> Linux.

fusk fusk fusk, hvorfor vælger de en sådan løsning ?!?!

*tager sig til hovedet*

Fra : Christian Flintrup

Dato : 08-02-01 14:39

Thomas von Hassel <tvh@w4b.dk> wrote:

> *tager sig til hovedet*

Du _kan_ nok godt få det til at virke.
Besøg: <http://www.alcatel.com/consumer/dsl/produsb.htm>
Det er det "Modem", der bruges, og på denne side understøtter det Mac.

Det er nok Mobilix der ikke har lyst til at supporte Mac...?

--
Christian Flintrup

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-02-01 12:48

Christian Flintrup <chr@mac.com> wrote:

> [...]
> Det er det "Modem", der bruges, og på denne side understøtter det Mac.
>
> Det er nok Mobilix der ikke har lyst til at supporte Mac...?

endnu mere hovedrystende. Bortset fra det kan vi hvor vi bo ikke få adsl
fra nogen af udbyderne ...:(

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 11-02-01 19:51

Thomas von Hassel <tvh@w4b.dk> wrote:

> endnu mere hovedrystende. Bortset fra det kan vi hvor vi bo ikke få adsl
> fra nogen af udbyderne ...:(

Talk about it. Sådan har jeg haft det de sidste 6 måneder, heldivis
skulel vi nu får det indenfor 2 uger....

--
- Peter

http://www.titancity.com/lib/
- et friere, billigere og BEDRE Danmark!

Fra : Kim Vexborg

Dato : 09-02-01 13:11

Hej,

Efter at ha' mailet frem og tilbage med Mobilix, fik jeg følgende svar:

Det er et Alcatel Speed Touch Home vi har. Vi kan p.t. ikke understøtte
Mac,
men man kan følge udviklingen på www.blivkolgere.dk.

med venlig hilsen

ADSL kundeservice