afskaffelse af store sugemaller
Fra : tom nielsen

Dato : 20-05-02 07:57

Hejsa,

Jeg har 3 store maller, 2 af de almindelige og en sailfin (rød) - kan finde
de latinske navne hvis det skulle få betydning.
De er 28-35cm lange sidst jeg tjekkede, og har det fint.

Men nu har jeg tænkt mig at lave om på mit akvarie, og så har jeg ikke lige
plads til de 3 store banditter - men hvordan afskaffer man dem ?
Med den størrelse må der være nogen der er intereseret - måske ligefrem en
dyrehandel, eller er det kun privat salg der er interssant, når de er så
store ?

Gode ideer modtages, og hvis du er interesseret, så sig evt til, og fortæl
lidt om hvad du har af tilbyde (akv.størrelse, befolkning...)

- Tom

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-05-02 08:36

Hej

tom nielsen wrote:

> Gode ideer modtages, og hvis du er interesseret, så sig evt til, og fortæl
> lidt om hvad du har af tilbyde (akv.størrelse, befolkning...)

Hvad med at give dem til en zoologisk have?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : schwenger

Dato : 20-05-02 14:01

Hej
Planteimporten modtager som regel altid fisk, men mon ikke der også er
andre dyrehandlere, der kunne være interesserede. Prøv at ringe til dem.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 21-05-02 20:07

Hvor stor et akvarium har du dem til at gå i, og hvor i landet befinder de
sig ?

Leo

Fra : tom nielsen

Dato : 22-05-02 21:32