Italiensk Gruppe
Fra : GK

Dato : 19-05-02 19:03

Hej,

Jeg forsøger at finde frem til noget musik med en Italiensk
gruppe vist nok kaldet noget i retningen af Scots.
De var vist fremme i slut 80 start 90'erne så vidt jeg husker, kan nogen
hjælpe?

Mvh Gert K.

Fra : [3320] Jacob

Dato : 19-05-02 19:51

"GK" <gk@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gruppe vist nok kaldet noget i retningen af Scots.
> De var vist fremme i slut 80 start 90'erne så vidt jeg husker, kan nogen

Ikke meget, men bandet hed i hvertfald Scotch. Kan huske et par numre:

Delirio Mind og Take Me Up.

Go' jagt,

Jacob Ekstrøm

Fra : Max

Dato : 19-05-02 22:55

Hej Gert

> [...]
> gruppe vist nok kaldet noget i retningen af Scots.
> De var vist fremme i slut 80 start 90'erne så vidt jeg husker, kan nogen

I.flg. mit Rille katalog har de udgivet

Evolution 1985
Pictures of old Days 1987
Disco Band - Best Of 1994

Den sidst nævnte kan måske fås som import hos www. rillen.dk

Mvh Max

Fra : GK

Dato : 20-05-02 18:47

> Hej Gert

> [...]

Jeg takker Både Jacob og max.
Nu er jeg på sporet, så den gamle disco nostalgi
kan plejes

Mvh Gert