Ceres pilsner i Kbh
Fra : Peter1969

Dato : 17-05-02 13:12

Hej,

Hvor i Kbh. kan man købe en kasse Ceres Top pilsner ?

/Torben

Fra : Ivan V. Nielsen

Dato : 17-05-02 16:12

Hej Torben

Jeg er ikke sikker, men et gæt kunne være Gammel strand øl og vinlager
på Naboløs.

Jeg ved ikke om de lige har Ceres Top, men de har i hvert fald et større
sortiment af danske og udenlandske øl.

Højt skum
ivan

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-05-02 16:25

Peter1969 <peter1969@removemeofir.dk> wrote:

> Hej,
>
> Hvor i Kbh. kan man købe en kasse Ceres Top pilsner ?

Det ved jeg ikke, men hvis du ikke har smagt en Royal All Malt fra
Ceres, så har du noget til gode.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Ivan V. Nielsen

Dato : 17-05-02 22:52

Bortset fra at navnet er ændret til Ceres royal export Classic

mvh ivan