Et 2 år gammelt rally spil. Navn=?
Fra : Kristian

Dato : 15-05-02 16:53

Hjælp. Jeg savner titlen på et ca 2 år gammelt rally spil. Jeg husker
det primært fordi der var SuperStage rally med(I ved, der hvor 2 kører
mod hinanden på en dobbelt sporet bane)
Men titlen er helt væk.
Det er _ikke_ Rallye Masters eller Rally Trophy.
Kom gerne med bud. Jeg tror jeg kan kende titlen, hvis jeg får den at
vide.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-05-02 16:48

Kristian wrote:

> [...]
> Det er _ikke_ Rallye Masters eller Rally Trophy.
> Kom gerne med bud. Jeg tror jeg kan kende titlen, hvis jeg får den at

CMR2? (Altså Colin Mcrae Ralley 2.0)

Mvh

Bruno

Fra : Kristian

Dato : 15-05-02 17:07

On Wed, 15 May 2002 17:47:47 +0200, iddqd@worldonline.dk wrote:

>CMR2? (Altså Colin Mcrae Ralley 2.0)

Heh, nej. Ikke Colin serien. Men jeg er næsten sikker på at Rally
indgår i navnet. Jeg kan huske at det var pisse svært at få
multiplayer via Lan til at virke, men selve titlen er helt væk. Det
var faktisk rigtig godt.

Fra : danni plougmann

Dato : 15-05-02 17:09

kan det være rally championship

Fra : Kristian

Dato : 15-05-02 17:33

On Wed, 15 May 2002 18:09:06 +0200, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

>kan det være rally championship

Nej, det klinger ikke rigtig.
Jeg tror næsten at jeg er kommet på det selv nu.
Rally Masters.
Jeg må lige ind og kigge nogle steder om jeg kan finde et review der
matcher det.

Fra : Kelloggs

Dato : 15-05-02 17:25

> [...]
> Det er _ikke_ Rallye Masters eller Rally Trophy.
> Kom gerne med bud. Jeg tror jeg kan kende titlen, hvis jeg får den at

Sikker på at det ikke er Rally Masters ?

http://pc.ign.com/articles/161/161180p1.html

"The first thing was this idea of equal Rally cars running around a parallel
closed circuit, each in its own lane in a continuous loop that forced each
car to run both the inside and outside tracks. First one to the finish line
wins."

Fra : Kristian

Dato : 15-05-02 17:53

On Wed, 15 May 2002 18:24:41 +0200, "Kelloggs" <hip1234@hotmail.com>
wrote:

>"Kristian" <kriller@hotmail.com> wrote in message
>
>Sikker på at det ikke er Rally Masters ?

Heh, jo, jeg tror også det er Rally Masters. HVad pokker mon der er
foregået i mit hoved. JEg har ledt med lys og lygte efter titlen, og
så slynger jeg selv titlen ud i denne tråd.
Den titlen, jeg selv tænkte da jeg skrev ovennævnte på hedder noget
med Master Rallye, og den er ret dårlig.

Damn, jeg må altså lide dummere end jeg er :) Men tak for hjælpen, det
er ganske sikkert Rally Masters. Nu må jeg bare finde en måde at
skaffe spillet på. Det er nok ikke helt nemt, når et spil har et par
år på bagen.

Fra : Kelloggs

Dato : 15-05-02 22:32

"Kristian" <digtekat@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> er ganske sikkert Rally Masters. Nu må jeg bare finde en måde at
> skaffe spillet på. Det er nok ikke helt nemt, når et spil har et par

Koster vel en slik i forretningerne ellers er der jo det der indernet